Gemeente Alphen aan den Rijn

Medewerker communicatie Omgevingswet

Gemeente Alphen aan den Rijn

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in de richting van communicatie;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Beschikbaar per 1 februari 2022 voor minimaal 12 uur p.w. gedurende de gehele looptijd van de opdracht incl. mogelijke verlengingsoptie(s);
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker communicatie binnen een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker communicatie op het gebied van omgevingswet en/of ruimtelijke ordening in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van communicatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten