Gemeente Westland

Medewerker adresonderzoek

Gemeente Westland

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bouw mee met gemeente Westland. Gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait! Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Opdracht
De werkzaamheden bestaan uit alle administratieve taken in het kader van de adresonderzoeken. Deze onderzoeken komen via verschillende kanalen binnen. Het uiteindelijke doel van deze werkzaamheden is om zorg te dragen van een kloppende BRP registratie.

Competenties
-      Je bent onderzoekend ingesteld.
-      Je werkt accuraat en kan je goed houden aan protocollen.
-      werken in een hectische omgeving haalt het beste in je naar boven.
-      je bent een echte teamplayer, maar kan ook goed zelfstandig werken.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beheersing van de Nederlandse taal;
  • Indien nodig begeleiding (coaching on the job) van de kandidaat, door de aanbiedende partij;
  • Bereidheid om wisseldiensten te draaien, ook tijdens de avond openstelling;
  • Aantoonbare werkervaring met adres onderzoeken en beheer BRP;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van Burgerzaken bij een gemeentelijk organisatie;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2burgerzaken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar adresonderzoeken en met de wetgeving BRP;
  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in administratieve richting of een BOBZ of BABZ;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 november 2023.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox