Centraal Orgaan opvang asielzoekers

Mdw. ondersteuning b / servicedesk

Centraal Orgaan opvang asielzoekers

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Heb jij een passie voor ICT en wil je bijdragen aan een organisatie die zich inzet voor de opvang van asielzoekers in Nederland? Ben je servicegericht en houd je van een afwisselende functie? Dan is deze baan iets voor jou! Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) is op zoek naar een enthousiaste Medewerker Ondersteuning B voor ons team ICT Servicedesk.

Functieomschrijving:

Als Medewerker Ondersteuning B binnen de ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor collega’s met ICT-gerelateerde vragen en problemen. Je zorgt voor het registreren, analyseren en (waar mogelijk) oplossen van incidenten en verzoeken, en je schakelt met andere ICT-teams wanneer nodig. Je speelt een belangrijke rol in het ondersteunen van onze medewerkers bij het gebruik van ICT-middelen en draagt bij aan een goede werking van de dagelijkse ICT-processen binnen het COA.

Taken en verantwoordelijkheden:

· Verlenen van eerstelijns ondersteuning aan gebruikers via telefoon, e-mail en ons ticketsysteem Clientèle.

· Registreren, in behandeling nemen en doorzetten van incidenten, serviceaanvragen en changes.

· Monitoren van de voortgang van meldingen en zorgen voor tijdige terugkoppeling aan gebruikers.

· Bijdragen aan het up-to-date houden van handleidingen en kennisartikelen.

· Signaleren van knelpunten en meedenken over structurele verbeteringen.

· Samenwerken met andere ICT-teams en locaties binnen het COA.

Wij bieden:

· Een uitdagende functie binnen een dynamische en maatschappelijke organisatie.

· Een collegiale en informele werksfeer met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

· Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

· Een salaris conform de CAO van het COA, afhankelijk van kennis en ervaring.

· Mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling.

De Eisen

  • Werk- en denkniveau MBO4.
  • Een servicegerichte en proactieve houding.
  • Vermogen om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Affiniteit met de doelgroep en de missie van het COA.
  • Ervaring met het registreren en afhandelen van tickets.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox