Omgevingsdienst Rivierenland

Management assistent

Omgevingsdienst Rivierenland

De opdracht­omschrijving

De organisatie
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.

Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.

Opdracht
De opdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van een van onze collega's.

1. Je bent samen met je collega verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van de Directie-leden en Teammanagers
2. Je ondersteunt Directie-leden en Teammanagers (totaal 13 personen) op het gebied van agendabeheer, telefoonafhandeling en contractbeheer. voor hen organiseer en plan je bijeenkomsten en activiteiten en assisteer je op verzoek van hen bij voorkomende werkzaamheden
3. Je verzorgt de agenda, notulen, actie- en besluitenlijsten van verschillende overleggen zoals het wekelijkse MT-overleg en de maandelijkse vergaderingen met de ondernemingsraad
4. Daarnaast verricht je met je collega andere voorkomende administratieve werkzaamheden zoals het uitnodigen van kandidaten voor sollicitatiegesprekken
5. Je beheert samen met je collega mailboxen en van daaruit verdelen jullie onderling het werk
6. Je opdrachtgever/leidinggevende is de Teammanager Bedrijfsvoering a.i.

Competenties
- Stressbestendig
- Aanpassingsvermogen
- Plannen en organiseren
- Secuur en acuraat
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
- Klantgericht
- Pro-actief
- Doorzettingsvermogen
- Resultaatgericht werken
- Samenwerken

Benodigd aantal professionals
1.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal CAO SGO schaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja

 

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als management assisent binnen een (Semi) overheidsorganisatie;
  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding op administratief/ secretarieel gebied;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Microsoft Office(ms365) en Teams, benoem waar dit is opgedaan;
  • Beschikbaar per uiterlijk 23 juni 2025 voor minimaal 32 uur p/w beschikbaar (waarvan 2 dagen fysiek op kantoor aanwezig);

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding management assistent;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring, in de afgelopen 5 jaar als management assistent binnen een (Semi) overheidsorganisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met IBabs;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als management assisent binnen een gemeentelijke Organisatie;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
05 juni 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox