Gemeente Breda

Kwartiermaker Verbeter Breda

Gemeente Breda

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 28 uur per week

  • Facilitaire dienstverlening

  • 01 oktober 2022

  • 01 april 2023

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft ervaring in het werken op bestuurlijk niveau, zo mogelijk in settings waar bestuurders en bewoners samenwerken en samen beslissen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft meerjarige ervaring met management en programma management. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat is per direct beschikbaar.
  • Uw kandidaat heeft een gedegen kennis van projecten van vergelijkebare aard en inhoud als Verbeter Breda, goed inzicht in de huidige stand van zaken en de uitdagingen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft een relevant netwerk van partijen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft (onderzoeks)ervaring t.a.v. het onderwerp ‘tweedeling’. Dit moet blijken uit het cv.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43. De kosten voor de VOG kunnen eenmalig bij de gemeente gedeclareerd worden.

De Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring in het werken op bestuurlijk niveau, zo mogelijk in settings waar bestuurders en bewoners samenwerken en samen beslissen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring en kennis van projecten van vergelijkbare aard en inhoud als Verbeter Breda, goed inzicht in de huidige stand van zaken en de uitdagingen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar (Onderzoeks)ervaring op het onderwerp tweedeling. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 3 jaar ervaring met management en programma management in een relevante omgeving. Dit moet blijken uit het cv.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. -Oog voor bewoners van Breda / betrokkenheid bij mensen -Goed begrip voor wat de opdrachtgever op basis van de vacaturetekst vraagt -inzicht in het relevante interne- en externe speelveld -Enthousiaste, overtuigende en open persoonlijkheid die tegelijkertijd goed in staat is te luisteren -Strategisch sterk, sensitief en communicatief vaardig.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten