Gemeente Huizen

Kwaliteitsmedewerker wet hersteloperatie toeslagen

Gemeente Huizen

De opdracht­omschrijving

Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. 

Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.

Opdracht
Je bewaakt en borgt de kwaliteit van de Wet Hersteloperatie Toeslagen als het gaat om rechtmatigheid en doelmatigheid door:

  • eerstelijns-kwaliteitsverbetering: je coacht, adviseert en begeleidt medewerkers op inhoud, rechtmatigheid, integraliteit en procesveranderingen;
  • de uitvoering van de wet de afgelopen jaren naar proces, werkwijzen als naar inhoud te evalueren;
  • Te adviseert over kwaliteitsverbetering van het primaire werkproces, interne richtlijnen, systemen, werkinstructies en je zorgt voor een toegankelijke informatievoorziening;
  • voor de uitvoerende medewerkers aanspreekpunt te zijn;
  • voor de inwoners en hun vertegenwoordigers aanspreekpunt te zijn;
  • beleidsmaatregelen, (veranderende) wet- en regelgeving en jurisprudentie te vertalen naar duidelijke werkprocessen en instructies voor de uitvoering;
  • bij te dragen aan deskundigheidsbevordering en kennis deling

Competenties

  • Mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Initiatiefrijk en daadkrachtig;
  • Planmatig en zelfstandig kunnen werken
  • Analytisch;
  • Verbindend.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaar per 20 januari 2025 voor 8 uur per week;
  • Minimaal een afgeronde HBO-bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring met de toepassing van de Wet Hersteloperatie toeslagen;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker;
  • Een maximaal uurtarief van €90,- excl btw en incl reiskosten woon-werkverkeer

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde HBO-bachelor opleiding in de richting van sociaal-juridische dienstverlening
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf
  • Aantoonbare werkervaring in het coachen van collega’s (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als kwaliteitsmedewerker binnen een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met de systemen:JOIN, CivSam en I-samenleving
  • Aantoonbare werkervaring met office 365 (benoem dit duidelijk in het cv )

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox