Gemeente Arnhem

Kwaliteitsmedewerker

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Het betreft een nieuwe functie. Het doel van de opdracht is naast het uitvoeren van onderstaande taken, meedenken over de definitieve functiebeschrijving, waarna de vacature uitgezet kan worden voor vaste invulling.  

Je bent verantwoordelijk voor (het verbeteren van) de kwaliteit van gesprekken en uitingen op alle communicatiekanalen.
Je luistert mee met de gesprekken die gevoerd worden, beoordeeld reacties op alle communicatiekanalen en maakt aan de hand daarvan rapportages op. Je coacht de medewerkers en stelt ontwikkelplannen op zowel op individueel- als teamniveau.

 


Verantwoordelijkheden

•Verrichten van kwaliteitsmetingen op alle communicatiekanalen, inclusief het opleveren van managementrapportages hierover

•Taakgericht coachen naar aanleiding van een kwaliteitsmeting of op verzoek van de medewerker

•Signaleren van verbeter- en ontwikkelpunten op individueel en teamniveau

•Opstellen ontwikkelplan op individueel- en teamniveau

•Informatie en advies geven aan de teammanager en afdelingshoofd over de kwalitatieve ontwikkelingen van alle medewerkers binnen de Klantenservice en de Receptie

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 september 2023 tot en met 31 december 2023 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 2. Opleiding (minimale opleiding): HBO werk- en denkniveau; Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 3. Gevraagde werkervaring: Ervaring als coach/ kwaliteitsmedewerker op een klantenservice. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Coachen, communicatief vaardig, feedback geven. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.
  • Eis 6. Beschikbaarheid: deze functie wordt op locatie, het Stadhuis van Arnhem, uitgevoerd. Kandidaat is beschikbaar om 32 uur per week op locatie te werken. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Wens 1. Werkervaring: In de afgelopen 5 jaar recente werkervaring opgedaan bij een gemeente op de klantenservice. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 2. Minimale werkervaring: Minimaal 2 jaar ervaring als coach/ kwaliteitsmedewerker met als taak het beoordelen van gesprekken en social media uitingen. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 3. Beschikbaarheid: vanwege de beschikbaarheidseis, is het een grote wens dat de kandidaat volledig de 32 uur per week tot einde opdracht inzetbaar is. Bij voorkeur geen geplande vakanties in deze periode. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox