Gemeente Veldhoven

Klantmanager Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)

Gemeente Veldhoven

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als klantmanager Wmo ben je verantwoordelijk voor het volledige proces van indicatiestelling. Van melding tot aanvraag, inclusief de administratieve afhandeling.

Je behandelt meldingen en aanvragen in het kader van de Wmo (hulp bij het huishouden, vervoersvoorzieningen, rolstoelen, woonvoorzieningen en begeleiding). Je geeft informatie en advies en voert keukentafelgesprekken met de cliënt om de ondersteuningsvraag te verhelderen en te analyseren. Wanneer uit de melding een aanvraag voor een maatwerkvoorziening volgt, indiceer je deze en handelt deze zelfstandig af. Je stelt programma’s van eisen op, vraagt offertes op en beoordeelt deze. Je vraagt medische adviezen op, maakt gespreksverslagen, rapportages en beschikkingen. Je draagt zorg voor de administratieve afhandeling in de verschillende systemen. Je stemt af met externen en interne collega's, draagt zorg voor de uitvoering van afspraken met cliënten en bewaakt de voortgang van zowel interne als externe procedures.

Je maakt als klantmanager Wmo deel uit van een hecht team dat bestaat uit 11 klantmanagers, een kwaliteitsmedewerker en een coördinator.

Kandidaatomschrijving

Kennis van en ervaring met de doelgroepen van de Wmo (mensen met een lichamelijke, een verstandelijke beperking, psychische en psychiatrische aandoeningen) als ook kennis van de diverse applicaties waaronder de Suite4Zorg is een pré. Je bent op de hoogte van alle actualiteiten rondom wet- en regelgeving ten aanzien van de Wmo.

Interviewplanning

De interviews zullen plaats vinden in de laatste week van april / eerste week van mei.

Toelichting op rooster

32 - 36 uur

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing.
  • G-Rekening De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen) voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
  • VOG Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag

De Wensen

  • Opleidingsniveau HBO niveau Klantgericht, ruimdenkend, creatief, ondernemend en betrokken. Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Werkervaring Minimaal 3 jaar werkervaring als klantmanager Wmo of minimaal 3 jaar werkervaring met indicatiestelling, beide opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Ervaring in het stellen van indicaties voor begeleiding op grond van de Wmo.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox