Gemeente Opsterland
max €75 per uur
Friesland
32 uur per week
13 november 2023
30 april 2024
Opdracht omschrijving
Als klantmanager Werk begeleid je inwoners die niet op eigen kracht (betaald) werk kunnen vinden. Je ziet het als een uitdaging om hen te motiveren, te begeleiden zodat zij uitgeplaatst kunnen worden. Je werkt op basis van vertrouwen in de klant gekoppeld aan een doelmatige uitvoering. Hierbij werk je samen met je collega’s binnen het Sociaal Domein en met externe partners. Je bent generalist met als specialisatie BAB (banenafspraakbanen) en LKS (loonkostensubsidie).
Als Klantmanager Werk heb je kennis op het gebied van de Participatiewet, IOAW, Wet inburgering (nieuwe), voorliggende voorzieningen en re-integratie. Tevens vragen we voor deze tijdelijke ondersteuning specifieke kennis op het gebied van Banenafspraakbanen / doelgroepregister en Beschut Werk indicaties en loonkostensubsidie-systematiek.
In je werk ben je creatief en resultaatgericht en ondersteun je, buiten je eigen taken om, je collega’s Klantmanager Werk bij de dagelijkse werkzaamheden bij de diverse doelgroepen binnen de Participatiewet.
Verantwoordelijkheden
Daarnaast wordt integraal samengewerkt met de collega’s van het Gebiedsteam voor onder meer advies en ondersteuning, zorg, (schuld)hulpverlening en begeleiding.
availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 13 november 2023 tot en met 30 april 2024 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox