gemeente Nijkerk

Klantmanager inkomen en bijzondere bijstand

gemeente Nijkerk

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad);
  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van SJD, MD of vergelijkbaar;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen het sociaal domein van een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als klantmanager inkomen en Bijzondere bijstand;

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociaal Domein, benoem waar dit is opgedaan;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Consulent Inkomen ;
  • Aantoonbare werkervaring met behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten