Uitvoeringsorganisatie BBS

Klantmanager inkomen

Uitvoeringsorganisatie BBS

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest. Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,
  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
  • Professionaliteit,
  • Efficiënt werken en
  • Gericht op Samenwerking

Opdracht
Als Klantmanager Inkomen maak je deel uit van een team van 23 personen, dat verantwoordelijk is voor Werk & Inkomen voor bijstandsgerechtigden uit Baarn, Bunschoten en Soest. De teams voeren de Participatiewet uit voor zowel doelmatigheid als rechtmatigheid. Als klantmanager Inkomen krijg je taken als:  

  • Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk;
  • Aanvragen behandelen van klanten en niet-uitkeringsgerechtigden;
  • Met collega’s sparren over aanpak van begeleiding en aanvraag;
  • In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;
  • Met partijen, zoals het Sociaal team en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak;
  • Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem.

Competenties

  • kwaliteitsgericht;
  • klantgericht;
  • goede mondelinge- en schriftelijke communicatie;

 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk:  1 dag in de week is toegestaan.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de Participatiewet als Klantmanager inkomen;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente;
  • Een maximum uurtarief van € 65,00,- exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reis- en verblijfkosten;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager Inkomen bij een overheidsorganisatie;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite, geef aan waar deze werkervaring is opgedaan;
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken binnen het sociaal domein
  • Aantoonbare werkervaring met behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox