Kaag en Braassem

Klantadviseur burgerzaken

Kaag en Braassem

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Kaag en Braassem is een kleine organisatie in een uitgestrekt gebied, midden in het Groene Hart. De gemeente telt elf dorpskernen rondom het vele groen, mooie molens én de twee grote wateren het Braassemermeer en de Kagerplassen. Sport, verenigingsleven, bloementeelt en hart voor historie zijn enkele kenmerken van de gemeente en haar inwoners. 

Opdracht
Ben jij een klantgerichte en servicegerichte Medewerker Burgerzaken en wil jij graag het eerste aanspreekpunt voor de inwoners van de gemeente Kaag en Braassem zijn? Reageer dan op deze opdracht!

Als Medewerker Burgerzaken speel je een cruciale rol in de afhandeling en uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen. Jij bent het vriendelijke gezicht van onze gemeente en met jouw servicegerichte instelling zorg je ervoor dat onze inwoners met een gerust hart op reis kunnen gaan en veilig de weg op kunnen.

Werkzaamheden:

  • Het afhandelen van aanvragen, van reisdocumenten zoals paspoorten en ID-kaarten (inclusief vluchtelingen- en vreemdelingenpaspoorten)
  • Het afhandelen van aanvragen rijbewijzen en omwisseling buitenlandse rijbewijzen;
  • Het vriendelijk te woord staan van onze inwoners en het verstrekken van informatie.

Goed om te weten
De werkdagen zijn dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

  • Dinsdag, donderdag en vrijdag van 8:15 – 12:45;
  • Woensdag van 15:15 – 20:45.

Competenties

  • Servicegericht;
  • Communicatief vaardig;
  • Accuraat;
  • Flexibel;
  • Klantvaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De werkdagen zijn dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

  • Dinsdag, donderdag en vrijdag van 8:15 – 12:45;
  • Woensdag van 15:15 – 20:45.

Is hybride werken mogelijk:  nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 18 juni 2024, tussen 12:30 uur en 15:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 juni 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kun je reageren.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken binnen een gemeente;
  • Een afgeronde opleiding mbo niveau 4;
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten;
  • Beschikbaar op de gevraagde werkdagen en tijden tijdens de komende 3 maanden;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met applicaties Key2Burgerzaken, Portaal Burgerzaken en/of het zaaksysteem Djuma;
  • Flexibel inzetbaar op de maandagen mocht het nodig zijn.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox