Gemeente Baarn

KCC Medewerker

Gemeente Baarn

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Opdracht
Je bent het visitekaartje van de gemeente en de spin in het web voor het telefonisch klantencontact. Via telefoon, e-mail en de sociaal media kanalen ben jij voor de burger het eerste aanspreekpunt. Je levert informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen over de producten, projecten en diensten van de gemeente. Iemand uit Baarn of omgeving heeft de voorkeur.

Competenties

  • Je bent representatief en stressbestendig;
  • Je luistert, vat samen en vraagt door;
  • Je hebt relativeringsvermogen en weet jezelf goed te verwoorden;
  • Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde opleiding op mbo 4 niveau;
  • Beschikbaar per 26 juni 2023 of eerder, benoem de beschikbaarheid in het cv;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar in een callcenter omgeving;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker bij een gemeentelijk organisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox