Gemeente Lochem

Juridisch medewerker vergunningen en handhaving | lochem

Gemeente Lochem

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare kennis van en ervaring met advisering over omgevingsvergunningen voor zowel de activiteit bouw als kap.
  • Een afgeronde universitaire opleiding op het gebied van rechten en/ of bestuurskunde (specialisatie RO en Milieu) of vergelijkbaar.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Aantoonbare kennis van en ervaring met handhaving op het gebied van permanente bewoning.
  • Aantoonbare ervaring met het vertegenwoordigen van een gemeente in bezwaar- en beroepszaken.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2024 tot en met 31 december 2024 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Aantoonbare ervaring met het vertegenwoordigen van een gemeente in bezwaar en beroep binnen het omgevingsrecht.
  • Digitaal vaardig en ervaring met het werken in een Office 365 omgeving.
  • Ruime kennis van de Omgevingswet en de WKB en aantoonbare werkervaring met de voorbereiding voor de invoering van deze beide wetten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten