
gemeente Utrecht
max €100 per uur
Utrecht
24 uur per week
01 februari 2022
15 april 2022
Juridisch adviseur vastgoedrecht
Periode: Van 1 februari 2022 tot 15 april 2022
met 15 verlengingsopties van 1 maand, tot maximaal 1 februari 2024.
Belasting: 24 uur per week gemiddeld
Tarief: Tussen 70 en 100 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW
Korte beschrijving speelveld
Bij de praktijkgroep ‘Vastgoed & Bouw’ in het team Advies & Advocatuur bij Juridische Zaken is behoefte aan het tijdelijk toevoegen van een juridisch adviseur met accent vastgoedrecht. Er is een vacature waarvoor, gedurende de looptijd van de opdracht, een wervingsprocedure wordt opgestart.
Als juridisch adviseur vastgoedrecht kun je in worden gezet tijdens elke fase in de cyclus van vastgoed. Van planvorming, naar ontwerp/uitvoering en vervolgens beheer en exploitatie. Je stoeit in de praktijk voornamelijk met vraagstukken op het gebied van contractenrecht (veelal huurrecht en bruikleen), zakelijke rechten en onderwijshuisvesting. Jouw interne klanten werken voornamelijk bij gemeentelijke organisatieonderdelen die zich bezighouden met vastgoedvraagstukken: Ruimte (stedelijke ontwikkeling en grondzaken), Stadsbedrijven (exploitatie van maatschappelijk vastgoed) en, met name, Vastgoedorganisatie Utrecht. Vastgoedorganisatie Utrecht staat voor het beheren en onderhouden van veilig, duurzaam, eigentijds vastgoed en draagt zo bij aan de leefkwaliteit van de mensen in Utrecht. Nu en in de verre toekomst.
Je probeert zo vroeg mogelijk bij dossiers betrokken te raken, zodat je je interne klanten bijtijds van advies kunt voorzien over kansen, risico’s en beheersmaatregelen.
Je taken zijn:
Jij bent:
Goed om te weten:
Je kunt niet parkeren bij het Stadskantoor
Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.
Gesprekken zijn gepland tussen 17 januari en 21 januari 2022, in overleg.
In verband met de Corona/Covid-19 maatregelen hebben wij onze sollicitatieprocedures aangepast. We maken zoveel mogelijk gebruik van video bellen voor de sollicitatiegesprekken. Op die manier kunnen we jouw sollicitatie zo goed mogelijk door laten gaan. Als je uitgenodigd wordt voor een gesprek nemen we contact met je op en bespreken we hoe het videogesprek in zijn werk gaat.
Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox