Gemeente Midden-Groningen
max €85 per uur
Groningen
36 uur per week
13 maart 2023
11 maart 2024
Tijdens deze opdracht ondersteun je de twee inkoopadviseurs bij hun dagelijkse werkzaamheden en pak je daarnaast een aantal taken zelfstandig op. Als Junior Inkoop Adviseur krijg je op deze manier een mooie kans om ervaring op te doen voor het inkoop vak.
Als inkoopspecialist werk je nauw samen met jouw collega’s van het team Juridische Zaken & Inkoop. De inkoopfunctie van de gemeente bestaat op dit moment uit één inkoopstrateeg, een senior inkoopadviseur en een inkoopadviseur. Maar je zult in de projecten ook veel samenwerken met collega’s uit andere delen van onze organisatie.
Dit ga je doen:
· Toetsen van inkooptrajecten die collega’s uitvoeren en het bijhouden van het inkoopoverzicht.
· Ondersteunen van collega’s bij het opstarten van het inkoopproces, advies meegeven en reviewen.
· Opstellen van offerteaanvragen, Enkelvoudig Onderhands (EVO), Meervoudig Onderhands (MVO), Raam- en nadere overeenkomsten (ROK/NOK).
· Publiceren van aanbestedingen middels het aanbestedingsplatform Mercell.
· Gestelde termijnen (planning) van de offerteaanvraag in de gaten houden.
· Beoordelen van offertes, materieel en financieel, en dit met de interne klant/ inkoopadviseur afstemmen.
· Opstellen van gunningsbesluiten (gunningen en afwijzingen).
· Opstellen van overeenkomsten met de voor de gemeente geldende voorwaarden.
· Rapporteren over de lopende inkooptrajecten aan teamleider.
· Archiveren van alle tot de inkoop behorende documenten in de daarvoor ingeregelde systemen.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox