Gemeente Ede

(junior) facilitair projectleider

Gemeente Ede

De opdracht­omschrijving

Door aanhoudende drukte op de afdeling Huisvesting en Services is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning.  Er zijn diverse taken de afgelopen periode blijven liggen die jij gaat oppakken. Er is ruimte voor zowel een junior als een senior medewerker op inhuurbasis. Idealiter worden beide medewerkers vanuit hetzelfde bureau gedetacheerd en zijn zij op elkaar ingespeeld. 


Verantwoordelijkheden

Jij pakt als (junior) facilitair projectleider de volgende projecten op:

  • Pilot elektrische voertuigen en fietsen. Sinds kort beschikt de gemeente Ede over dienstauto's en dienstfietsen. Jij bereidt de evaluatie voor welke moet plaatsvinden in maart 2025. Aan de hand van deze evaluatie moet de organisatie een keuze maken of de pilot wat betreft dienstauto's en dienstfietsen omgezet moet worden in het structureel aanbieden aan de medewerkers.
  • Werkplekkenadministratie. Je brengt de administratie op orde in ons systeem 'Topdesk'. Je inventariseert bureau's, stoelen, kasten etc. Je actualiseert de nummering en koppelt deze in het systeem Topdesk. Daarnaast actualiseer je tekeningen door middel van AutoCAD en je borgt deze in PASCAD ( tekeningbeheersysteem).
  • Onderhoudspunten Raadzaal. Met gecontracteerde partijen borg je dat de onderhoudspunten gepland worden op het moment dat de Raadzaal niet in gebruik is. Daarnaast voer je een controle uit op de uitvoering en evalueer je het proces.
  • Vervangen meubilair en onderhoudswerkzaamheden bouwdeel A2 van het Raadhuis. Je inventariseert de noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden en welk meubilair vervangen moet worden. Vervolgens stem je met de leverancier af welk meubilair toegepast kan worden en start je een offertetraject voor de onderhoudswerkzaamheden.
  • Ondersteuning bij projecten die worden uitgevoerd door de (senior) facilitair projectleider, zoals het uitvoeren van inventarisaties, doen van marktonderzoek, bijdragen aan visie en PVE, beoordelingen offertes etc.

 

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01 januari 2025 tot en met 31 maart 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel driemaandelijks worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • Je beschikt over minimaal twee jaar ervaring als facilitair projectleider binnen een middelgrote organisatie ( minimaal 500 medewerkers).
  • Je beschikt over een facilitaire opleiding op minimaal hbo niveau.

De Wensen

  • Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis.
  • Je beschikt over minimaal 2 jaar ervaring met projectmanagement, bij voorkeur op het gebied van facilitaire processen.
  • Kennis van en ervaring met aanbestedingen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
12 december 2024 om 22:59
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox