gemeente Epe
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
01 oktober 2024
01 januari 2025
Als Junior Communicatiemedewerker bij gemeente Epe ben je verantwoordelijk voor een dynamisch pakket aan taken. Jij speelt een cruciale, ondersteunende rol in het versterken van onze communicatieafdeling en het verbeteren van de uitstraling van onze gemeente naar inwoners, ondernemers en toeristen.
Wie zijn wij?
Gemeente Epe heeft 33.000 inwoners en ruim 200 betrokken collega’s. De sfeer is informeel, de communicatielijnen zijn kort en er is ruimte voor eigen initiatief. Er zijn tal van mogelijkheden om door te groeien en je te ontwikkelen. Elke dag werken we samen met onze inwoners en ondernemers om onze gemeente een stukje mooier, zorgzamer, veiliger en duurzamer te maken. Bij gemeente Epe kies je voor een baan met maatschappelijke impact!
Je maakt zelf onderdeel uit van de eenheid Communicatie binnen het Team Communicatie, Juridische Zaken en Veilig. Een gezellig team waar ruimte is voor humor en we elkaar ondersteunen. De eenheid bestaat uit een teamleider, vier communicatieadviseurs, één junior communicatieadviseur en een bestuurscommunicatieadviseur. Daarnaast hebben we een toegewijd onlineteam met vijf collega's, die zich bezighouden met de doorontwikkeling en het beheer van onze website. Het team staat voor een goede relatie met collega’s en inwoners, waarbij zij zich gezien en gehoord voelen. Samen werken we aan een communicatieve organisatie en helpen we de organisatie omgevingsbewust te werken!
Wie ben jij?
Je haalt energie uit het ondersteunen van je collega’s, maar vindt het ook leuk om proactief verbeteringen te signaleren en deze hands-on aan te pakken. Jouw talenten zijn plannen, organiseren en prioriteren, en je bent een kei in multitasken. Daarnaast heb jij een passie voor de Nederlandse taal en speel jij graag met tekst.
Benieuwd naar jouw werkzaamheden? Ontdek het hieronder!
Verantwoordelijkheden
In jouw veelzijdige functie vervul je een ondersteunende rol binnen de eenheid Communicatie van het Team Communicatie, Juridische Zaken en Veilig en krijg je volop de ruimte om creatief met taal om te gaan. Je gaat concreet aan de slag met de volgende taken:
Binnen de eenheid Communicatie van het Team Communicatie, Juridische Zaken en Veilig is er een tijdelijke vacature voor een Junior Communicatieadviseur ontstaan. De eenheid Communicatie is een vooruitstrevend, autonoom en gezellig team, en bestaat uit tien collega’s. We houden ons dagelijks bezig met het adviseren op communicatief gebied, ook online.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-10-2024 tot en met 01-01-2025 voor 32-36 uur per week. Je bent ook inzetbaar rond de feestdagen. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Op dinsdagen en woensdagen ben je op het gemeentehuis aanwezig- andere uren/dagen in overleg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox