Stedin Groep
geen max tarief
Zuid-Holland
40 uur per week
12 augustus 2024
31 januari 2025
ITSM (IT Service Management) Team Lead
Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
Bij Stedin rekenen ruim 2,3 miljoen klanten, meer dan 5 miljoen mensen, op ons. Dag en nacht. Het transport van energie brengt risico’s en kwetsbaarheden met zich mee, en daarom is een robuust ITIL-framework cruciaal. De Stedin IT-organisatie zorgt ervoor dat IT-diensten consistent en betrouwbaar blijven, zelfs bij grote verstoringen en calamiteiten.
Wat je gaat doen als ITSM Team Lead?
Bij Stedin is het ITIL-framework essentieel voor de dagelijkse operaties en lange termijn strategie. Jij bent verantwoordelijk voor het opzetten van een nieuw team en de daarbij behorende ITIL-processen. Dit team zal bestaan uit twee procesmanagers met specifieke verantwoordelijkheden. Jouw rol is het creëren van dit team, advies geven over de processen en ervoor zorgen dat deze correct worden uitgevoerd.
Hierbij een selectie van jouw werkzaamheden:
Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Om een goede bijdrage te kunnen leveren aan de genoemde ambities ben je proactief en durf je verantwoordelijkheid te nemen. Je neemt collega’s mee door je goed ontwikkelde gespreks- en adviesvaardigheden. Hierbij zijn organisatiesensitiviteit, omgevingsgerichtheid en flexibiliteit een voordeel. Om zaken voor elkaar te krijgen kun je goed organiseren, samenwerken en ben je volhardend.
Wat jou verder onze nieuwe collega maakt?
Goed om te weten: Bij Stedin hebben we genoeg te doen. Daarom in deze rol voor minimaal 32 uur beschikbaar.
Een goed team. Daar hoor je bij.
Als ITSM Team Lead maak je onderdeel uit van de afdeling Centrale IT en rapporteer je aan de Manager van Centrale IT.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox