Gemeente Oss

Interim teamleider vastgoedontwikkeling

Gemeente Oss

De opdracht­omschrijving

In afwachting van structurele invulling zijn we naar een Interim Teamleider Vastgoedontwikkeling: 
Binnen het team Vastgoedontwikkeling werken ruim 20 medewerkers. Dit zijn voornamelijk hoogopgeleide professionals die zelfstandig hun werk uitvoeren. Binnen het takenpakket vallen de werkzaamheden van het Grondbedrijf, gebiedsontwikkeling en het beheer van de gronden, leegstaand vastgoed en verkoop en verhuur van groen- en reststroken.

Als (interim) Teamleider vastgoed ben je verantwoordelijk voor het door ontwikkelen en bestendigen van producten en beleid van het team. Je draagt mede zorg voor de (financiële) bedrijfsvoering van het Grondbedrijf. Als teamleider stuur je op kwaliteit, personeel, opbrengsten en kosten. Je geeft leiding aan je team met een faciliterende leiderschapsstijl, die de medewerkers de ruimte biedt om uit te blinken. Je bent zichtbaar en je zorgt ervoor dat de processen gestructureerd, planmatig aangestuurd en verbeterd worden. Je staat voor je team, zo nodig richting management en bestuur. Ambitieuze opgaven in een complex krachtenveld vragen om een teamleider die begrijpt hoe je soepel samenwerkt, adviseert en hoe je in de politieke context met het bestuur communiceert.

Belangrijk is dat je met de medewerkers in verbinding staat om hun werk en werkzaamheden goed te kunnen monitoren. Het komt voor dat je keuzes moet maken in prioritering van werkzaamheden en op de rem moet trappen. Je bindt onze medewerkers, enthousiasmeert hen en bevordert kennisontwikkeling . Samen met de teamleider Vastgoedmanagement en het afdelingshoofd vorm je het management van het Vastgoedbedrijf en geef je mede uitvoering aan de collectieve ambitie van de gemeente Oss.


 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring leidinggevende binnen ruimtelijk domein​ De kandidaat beschikt over ten minste 4 jaar relevante werkervaring als leidinggevende binnen het ruimtelijk domein, opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar bij een gemeentelijke of provinciale organisatie of ruimtelijk adviesbureau. ​
  • Beschikbaarheid De kandidaat is per uiterlijk 1 maart 2025 beschikbaar voor minimaal 32 uur per week of zoveel eerder als mogelijk. En is daarnaast beschikbaar op gepubliceerde datum voor een interview. Dit blijkt uit CV en/of begeleidend schrijven​.
  • Hbo Opleiding De kandidaat dient minimaal te beschikken over een afgerond bachelordiploma in een relevant vakgebied voor de opdracht, zoals juridisch, vastgoedontwikkeling of planeconomie. Dit blijkt uit CV en diploma(’s)​.

De Wensen

  • Werkervaring leidinggende Ruimtelijk domein ​​De kandidaat heeft, volgens zijn/haar CV, minimaal 4 jaar recente werkervaring als Leidinggevende binnen het ruimtelijk domein (niet zijnde Vastgoed), opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar.
  • Ervaring als leidinggevende Grondbedrijf Gemeente De kandidaat heeft, volgens zijn/haar CV, minimaal 3 jaar recente werkervaring als Leidinggevende binnen het Grondbedrijf van een gemeentelijke organisatie opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar.​
  • Werkervaring leidinggevende Vastgoed(ontwikkeling) De kandidaat heeft, volgens zijn/haar CV, minimaal 4 jaar recente werkervaring als leidinggevende Vastgoed(ontwikkeling) opgedaan binnen de afgelopen 8 jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox