Werkorganisatie CGM

Teamleider Ruimtelijk beleid

Werkorganisatie CGM

De opdracht­omschrijving

 

Werken voor de Werkorganisatie CGM betekent werken voor drie gemeenten: Cuijk, Grave en Mill en Sint Hubert. Drie zelfstandige gemeenten, elk met een eigen dynamiek en ambitie. Gelegen in het noordoosten van Brabant, een streek die bekend staat om z’n gemoedelijkheid en gastvrijheid.

Een goede dienstverlening aan de 48.000 inwoners van de drie gemeenten staat voorop. Bij CGM werken we met ruim 350 medewerkers samen om de ambities van de drie gemeenten waar te maken.

We gaan samen vooruit door integraal te werken, eigenaarschap te tonen en te werken in een sterk netwerk.

We zijn flexibel, vertrouwen elkaar, werken samen en doen!

Naast de dienstverlening aan de drie gemeenten, werken we aan de vorming van één gemeente Land van Cuijk, die 1 januari 2022 een feit zal zijn.

Voor ons team Ruimtelijk Beleid, afdeling Publiek, zoeken wij een

Teamleider ad interim

1 april 2021 tot 15 september 2021

Kandidaatomschrijving

Wij zijn op zoek naar een WO-geschoolde kandidaat met een flink aantal jaren specifieke leidinggevende ervaring.
Zie voor de eisen, die wij stellen aan kandidaten, hierna.

Interviewplanning

Op 22 maart 's middags uur zouden we graag in gesprek gaan met kandidaten.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • moet 1 april 2021 voor 36 uur per week kunnen starten en beschikbaar zijn tot minimaal 1 september 2021.
  • Aan selectiecriteria moet zijn voldaan; het zijn 'knock-out-criteria'.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Past als persoon bij het team en is -mede daardoor- in staat door adequate aansturing en coaching van de teamleden opdrachten van de gemeentebesturen naar hun tevredenheid te realiseren en weet daardoor het team te coachen in hun primaire taken, maar ook in het voorbereiden op de herindeling.<br>Hij/zij weet de instrumenten hiervoor op de juiste wijze in te zetten.<br>
  • a.minimaal 1,5 jaren ervaring in leidinggeven bij een gemeente b.minimaal 1,5 jaar ervaring in het werken vanuit één ambtelijke organisatie voor minimaal 3 gemeenten, in opdracht van 3 colleges van B&amp;W. c.minimaal 1 jaar ervaring in integraal, coachend, mens- en resultaatgericht leidinggeven aan functionarissen werkzaam o.g.v. de diverse disciplines van ruimtelijk beleid
  • aantoonbaar diploma
  • minimaal 1 jaar ervaring in leidinggeven aan de invoering van de gevolgen van de Omgevingswet via een projectorganisatie werkend voor 5 gemeenten.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox