Avri

Interim P&O adviseur, accent werving en selectie

Avri

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Binnen Avri is tijdelijke versterking op bij P&O nodig ivm diverse projecten. Je werkt samen met nog 3 collega adviseurs, en de PSA. Je bent een goede adviseur voor de leidinggevenden die in een organisatieontwikkeling zitten waarin zij integraal verantwoordelijk zijn.

Als adviseur P&O ben je partner in business en werk je binnen Avri aan de ontwikkeling van de organisatie en het personeel. Je helpt leidinggevenden een optimale inzetbaarheid van medewerkers te bereiken, zowel nu als op de lange termijn. Leidinggevenden kunnen met hun P&O-vragen vertrouwen op jouw vakkennis en dienstverlening. Belangrijk is dat je over de grenzen van het vakgebied heen kijkt en naast het dagelijkse werk je aandeel levert in specifieke projecten die de ontwikkeling van de organisatie ondersteunen.

Aanvullend op het adviseren en ondersteunen, is als extra opdracht het begeleiden van de Werving en selectie van een 20-tal vacatures.


Verantwoordelijkheden

  • Leidinggevenden adviseert en ondersteunt bij P&O-vraagstukken.
  • Uitdagingen en knelpunten signaleert die gevolgen hebben voor het werkproces en de ontwikkeling van de organisatie.
  • Deze signalen vertaalt naar passende integrale oplossingen die het verschil maken.
  • In afstemming met de afdeling P&O en leidinggevenden interne en externe relevante ontwikkelingen vertaalt in beleid en bijbehorende beheerinstrumenten en de implementatie daarvan op projectmatige wijze kunt vormgeven.
  • Een proactieve bijdrage levert aan het continu verbeteren van de P&O-dienstverlening en de ontwikkeling van de afdeling.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal HBO opleiding op het gebied van P&O
  • Minimaal 5 jaar ervaring als P&O adviseur/ HR businesspartner
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1oktober of zoveel eerder 2021 tot en met 31 maart 2021 voor 32/36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Ruime aantoonbare ervaring in begeleiding van W&S procedures (minimaal 3 jaar)
  • Ervaring in het werken in de afvalbranche (minimaal 2 jaar)
  • Ervaring in het werken bij een gemeenschappelijke werkorganisatie/ overheid (minimaal 2 jaar)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox