Provincie Utrecht

Interim inkoper inhuur

Provincie Utrecht

  • max €80 per uur

  • Utrecht

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 22 maart 2021

  • 30 september 2021

De opdracht­omschrijving

Wie zijn wij
BIJ12 is de uitvoeringsorganisatie voor de 12 provincies en brengt kennis en informatie bijeen over het landelijk gebied en de fysieke leefomgeving in Nederland. BIJ12 zorgt voor uniformiteit in informatievoorziening en de uitvoering van provinciale regelingen.
Hieraan wordt gewerkt vanuit 4 units:
  • Faunazaken en ACSG (Advies Commissie Schade Grondwater)
  • Natuurinformatie en Natuurbeheer
  • GBO voor het beheer van gezamenlijke informatiesystemen
  • Stikstof en Natura 2000
Team bedrijfsvoering heeft als taak om de units op diverse disciplines, waaronder Bedrijfsjuridische zaken, Communicatie, Financiën, HRM, Inkoop en Secretariaat te faciliteren.

Wat ga je doen en waar ben je verantwoordelijk voor?
Wij zoeken per 22 maart 2021 een inkoper die voor 24 uur per week op operationeel/tactisch niveau het inkoopteam kan versterken in het team Bedrijfsvoering van BIJ12. De standplaats voor deze functie is ons kantoor in Utrecht.

Het inkoopteam bestaat uit 2 tactisch inkopers, 1 junior inkoper en 1 inkoopondersteuner.
Voor het inhuren van externen maakt BIJ12 o.a. gebruik van de inhuurdesk van Provincie Utrecht. Daarnaast worden er ook uitvragen uitgezet in minicompetities. I.v.m. de huidige drukte bij inkoop zoekt BIJ12 een tijdelijke inkoper die zich voornamelijk bezig gaat houden met de inhuur van extern personeel.

Werkzaamheden:
  • Adviseren op het gebied van algemene inkoop- en contractvraagstukken
  • Het zelfstandig begeleiden van inhuur uitvragen
  • Het zelfstandig begeleiden van onderhandse procedures
  • Het startgesprek voeren met de inhoudsdeskundigen
  • Contractbeheer(verlengingen )

De overige werkzaamheden bestaan uit:
  • het beoordelen van contracten op rechtmatig- en doelmatigheid
  • het behouden van de organisatie voor onredelijke bedingen en valkuilen
  • het bijhouden van de procedure en opmaken van opdrachten in de daarvoor beschikbare systemen

Aantal uur per week: 24 uur
Verlengingsopties: 4 x 6 maanden

Verlenging vindt plaats op basis van verder gelijkblijvende contractuele voorwaarden (waaronder het uurtarief).

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Eis 7 Minimaal 1 jaar aantoonbare recente werkervaring als inkoper bij een (semi)overheidsorganisatie. Onder recent wordt verstaan: binnen de afgelopen 3 jaar.
  • Eis 6 Minimaal 1 jaar aantoonbare recente werkervaring met het inhuren van extern personeel. Onder recent wordt verstaan: binnen de afgelopen 3 jaar.
  • Eis 4 Een afgeronde hbo opleiding.

De Wensen

  • Shortlistcriterium 1 Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig inhuren van extern personeel via een Digitaal aankoopsysteem (DAS).
  • Fase 2. Mondelinge ronde: beoordeling prijs en kwaliteit Prijs maximaal 200 punten en Kwaliteit maximaal 800 punten Indien in het interview de kandidaat 300 punten of minder behaald, behoudt BIJ12 zich het recht om niet te gunnen. A. Persoonlijke eigenschappen 200/100/50 - Begrijpt de dynamiek van een inkooptraject in uitvoering. Ervaring met externe stakeholders is een pré - Toegankelijk - Initiatiefrijk - Resultaatgericht - Flexibiliteit B. Vaardigheden 300/200/100 - Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. - Plannen/organiseren - Ervaring met adviseren in het voortraject bij inkoopprocedures - Overtuigingskracht C. Kennis 300/200/100 - Een relevante afgeronde hbo/wo opleiding. Een opleiding op het gebied van rechten/bedrijfseconomie is een pré. - In het bezit van NEVI 1 Publiek of vergelijkbaar, NEVI 2 Publiek of vergelijkbaar is een pré - Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van inkoop. Actuele kennis van het aanbestedingsrecht is een pré - Werkervaring met het inhuren van extern personeel - Werkervaring met het zelfstandig doorlopen van inkoopprocedures onder de Europese aanbestedingsgrens. Indien uw werkervaring ziet op inkooptrajecten met betrekking tot diensten is dit een pré
  • Shortlistcriterium 2 Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig inhuren van extern personeel via een mini competitie

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox