GGD Hollands Noorden

Interim HR adviseur

GGD Hollands Noorden

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De portefeuille van de adviseur is breed. Je houdt je bezig met:

  • toepassing en interpretatie van de cao
  • ziekteverzuim
  • bemiddeling en advisering in conflictsituaties bij ontslag of verstoorde arbeidsrelaties
  • advies rondom formatie en bezetting
  • nauwe samenwerking met recruitment en teamleiders rondom werving en selectie
  • oplossen van ad-hoc vraagstukken
  • bewaken van verlofstuwmeren om teamleiders tijdig te kunnen adviseren

De scope van de interim HR adviseur zijn de afdelingen Jeugdgezondheidszorg, Veilig Thuis en Vangnet & Advies.

Kandidaatomschrijving

De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties:

  • Je bent een generalist en geen specialist; je krijgt energie om je bezig te houden met alle HR instrumenten.
  • Je bent flexibel ingesteld; je kunt ertegen wanneer je dag anders verloopt dan gepland
  • Je bent een zelfstarter; je bent in staat ergens aan te beginnen zonder exact te weten wat de kaders zijn. Deze haal je gaandeweg op door informatie in te winnen bij je collega's of te zoeken in vastgelegde documentatie.
  • Je bent een stevige adviseur; je geeft ook ongevraagd advies wanneer jij vanuit jouw professionele kader ziet dat de situatie erom vraagt.
  • Je beschikt over tact en sensitiviteit; je kunt hard zijn op de inhoud, maar weet je doel te bereiken door zacht te zijn in de relatie.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Afgeronde HBO opleiding
  • Werkervaring De kandidaat heeft minimaal 8 jaar relevante werkervaring.
  • Beschikbaarheid De kandidaat is per 1 maart voor minimaal 32 uur per week beschikbaar.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Opleiding De kandidaat beschikt over een afgeronde HBO opleiding op gebied van HRM, personeelsmanagement of arbeids- en organisatiepsychologie.
  • Werkervaring De kandidaat beschikt over ruime werkervaring binnen een complexe middelgrote organisatie
  • Vakkennis De kandidaat beschikt over ruime toegepaste kennis van het arbeidsrecht (o.a. reorganisaties, disfunctioneren, WvP).
  • Omgeving en context De kandidaat is bekend met de cao, AFAS Profit, HR21 en werken binnen gemeente/overheid.
  • Beschikbaarheid De kandidaat is per 1 maart beschikbaar voor minimaal 32 uur per week. Werkweek van 36 uur is ook bespreekbaar.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Gedurende het interview zal gelet worden op de volgende competenties:GespreksvaardighedenTact en sensitiviteit AssertiviteitZelfkennisGedurende het interview zal nader onderzocht worden of de kandidaat beschikt over:voldoende kennis van het arbeidsrecht (en de cao)voldoende relevante werkervaring in een complexe organisatievoldoende adviesvaardigheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox