Gemeente Kampen
geen max tarief
Overijssel
36 uur per week
06 februari 2025
06 augustus 2025
Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.
Opdracht
Geef jij als coach en sparringspartner leiding aan je collega’s? Stuur je op resultaat door mensen te inspireren en te faciliteren in het proces om daar te komen?
Als interim afdelingshoofd voor de afdeling Advies en bedrijfsvoering richt jij je hierop voor de onderdelen: P&O, Financiën, Juridische Zaken en Communicatie. Daarbij heb je aandacht voor mensen en (werk)processen. Je werkt vanuit vertrouwen en eigenaarschap, durft los te laten en stimuleert samenwerking. Daarvoor zoek je proactief naar afstemming met collega afdelingshoofden. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke doelen en resultaten rond de onderwerpen personeel, informatievoorziening, juridische zaken, organisatieverandering, financiën, administratieve organisatie, communicatie en huisvesting (PIJOFACH).
Onze organisatie staat aan het begin van de implementatie van de visie Samenleving en Gemeente. De uitgangspunten die hierin te vinden zijn vragen om organisatieverandering. Actueel is ook het verandertraject van het domein Bedrijfsvoering. Hiervoor wordt binnenkort een visie vastgesteld met een implementatiestrategie. Bij deze trajecten verwachten we dat je een proactieve rol aanneemt die bijdraagt aan de doorontwikkeling en concrete implementatie.
Je bent onderdeel van het concern-MT en daarnaast ook van het netwerk Bedrijfsvoering. Het netwerk Bedrijfsvoering bestaat naast jou uit de concernmanager Bedrijfsvoering, de afdelingshoofden Administratie en ondersteuning en Dienstverlening en informatie en de businesscontroller bedrijfsvoering.
Competenties
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 13. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox