gemeente Wijdemeren

Integraal projectleider

gemeente Wijdemeren

De opdracht­omschrijving

Organisatie

De gemeente Wijdemeren is schitterend! Een uniek stukje Nederland in Gooi & Vecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen te midden van de prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon van de Oostelijke Vechtplassen. De gemeente Wijdemeren is op 1 januari 2002 ontstaan door samenvoeging van de gemeenten Loosdrecht,  ’s-Graveland en Nederhorst den Berg.

Opdracht

De gemeente Wijdemeren is de slag aan het maken naar integraal beheer, waarbij de aanbevelingen uit het Doelmatigheidsonderzoek kapitaalgoederen een grote rol speelt. Je voert regie en zorgt dat er een professionaliseringsslag gemaakt wordt. Dit doe je onder direct aansturing van de teammanager.

De professionaliseringsslag wordt gevoed vanuit de aanbevelingen van het Doelmatigheidsonderzoek kapitaalgoederen.  De insteek is dat er wordt ingezet op kaders en plannen, de praktijk, financieel-technische aspecten en rollen. Je focus ligt op areaalbeheer en de verbinding tussen areaalbeheer en projectleiders.

Extra informatie t.b.v. de opdracht vind u hier:https://wijdemeren.raadsinformatie.nl/document/10173119/2/Rapport%20doelmatigheidsonderzoek%20kapitaalgoederen%20Wijdemeren%2020210205%20def

 

Competenties

Je houdt ervan om de verbinding te zoeken met anderen, de samenwerking aan te gaan en denkt verder dan vandaag. Je pakt zaken proactief op, weet zaken goed te regelen en maakt opdrachten af.
Je bezit de volgende competenties:

  • Verbinden;
  • Regisseren;
  • Samenwerking met collega’s;
  • Enthousiasmeren;
  • Proactief;
  • Analytisch;
  • Communicatieve vaardigheden.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als (integraal) projectleider;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar bij/ voor een gemeente;

De Wensen

  • Beschikbaar per 6 december 2021 voor 36 uur per week gedurende de looptijd van de opdracht. (25 pt)
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar in een advies/beleidsfunctie binnen de gemeentelijke overheid (benoem dit duidelijk in het cv.); (15 pt)
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Civiele techniek, of gelijksoortig; (15 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met professionaliseringsprocessen (benoem dit duidelijk in het cv.); (20 pt)
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met integraal beheer (benoem dit duidelijk in het cv.); (25 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox