Gemeente Den Helder

Inkoopadviseur

Gemeente Den Helder

  • max €125 per uur

  • Noord-Holland

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 01 november 2023

  • 31 maart 2024

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als jij het leuk vindt om als één van de stevige, enthousiaste inkoopadviseurs in onze organisatie te fungeren, waarbij jij op basis van jouw expertise en ervaring meerwaarde kan bieden, dan is deze functie iets voor jou!
Als inkoopadviseur ben jij onze expert die daar waar nodig aanhaakt in de teams. Rechtmatig en doelmatig inkopen is een van jouw speerpunten. Jij bent een stevige adviseur die weet een inkooptraject in goede banen te leiden. Onderwerpen van inkoop- en aanbestedingstrajecten kunnen variëren van Werken tot IT-trajecten en van opleidingstrajecten tot inhuur van personeel. Het betreft hierbij niet het werkgebied van het sociaal domein.
Je adviseert over passende aanbestedingsprocedure en je adviseert en ondersteunt bij de verschillende fases van het inkoopproces. Samen met je collega’s zorg jij voor het versterken en het verder ontwikkelen van het inkoopproces en inkoopbeleid. Contractbeheer en -management maakt daar ook onderdeel van uit.
Je doet je werk op een kwalitatief hoogwaardig niveau. Je hebt oog voor de politiek-bestuurlijke en maatschappelijke belangen bij de inkoopvraagstukken waar jij je mee bezig houdt.

Na gunning van de opdracht dient de gegunde partij een recente VOG aan te bieden

Kandidaatomschrijving

HBO werk- en denkniveau
Minimaal 3 jaar werkervaring als inkoopadviseur bij een gemeente
NEVI I is een eis
NEVI II is een pré;
Stevige persoonlijkheid
Weet prioriteiten te stellen
Resultaatgericht
Startdatum: zo snel mogelijk

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring Kandidaat beschikt over minimaal drie jaar recente werkervaring als inkoopadviseur binnen de gemeente
  • Opleidingseis Kandidaat is in het bezit van Nevi 1. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Kennis 1 De kandidaat moet ervaring hebben met publiceren in Tenderned/Online Marktplein. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • Kennis 2 Kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring met zowel nationale als europese aanbestedingen. Geef dit duidelijk aan in het C.V.

De Wensen

  • Werkervaring Kandidaat heeft minimaal vijf jaar werkervaring als inkoopadviseur binnen de gemeente.
  • Ervaring Kandidaat heeft ervaring met het zelfstandig werken binnen een projectvorm. Licht dit duidelijk toe in het C.V.
  • Kennis 1 Kandidaat heeft ervaring met aanbestedingsprocedures op het gebied van het Fysieke Domein
  • Kennis 2 De kandidaat heeft ervaring met aanbestedingsprocedures op het gebied van bedrijfsvoering
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.Tijdens het interview zullen wij de kandidaat toetsen op de volgende punten:WerkervaringKennisCompetenties: Resultaatgericht, Oplossingsgericht, weet goed prioriteiten te stellen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox