Werkzaak Rivierenland

Inkomensconsulent

Werkzaak Rivierenland

De opdracht­omschrijving

Werkzaak Rivierenland voert voor 8 gemeenten in de regio Rivierenland de Participatiewet uit. Werkzaak is een Gemeenschappelijke Regeling.
Werkzaak Rivierenland is dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. Wij begeleiden werkzoekenden op weg naar werk. Als dat niet gelijk lukt, bieden we tijdelijk inkomen door middel van een uitkering.


Verantwoordelijkheden

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor een eigen caseload van mensen met een uitkering. Je doet rechtmatigheidsonderzoeken naar aanleiding van binnengekomen informatie. Op basis hiervan maak je rapportages en beschikkingen.

Je houdt telefonisch spreekuur.

Aan de hand van het dossier dat is samengesteld door een intaker bepaal je of iemand recht heeft op een uitkering en hoe hoog die is.

Wie ben jij?

Jij bent een ervaren inkomensconsulent. Je kent de Participatiewet als je broekzak. Je bent uitstekend op de hoogte van voorliggende voorzieningen. Je bent nauwkeurig en flexibel. Je bent klantgericht, maar ook fraude-alert.

Je werkt in een team van inkomensconsulenten, maar je zoekt ook de samenwerking met bijvoorbeeld uitkeringsadministratie en werkcoaches. Je staat stevig in je schoenen en weet met mensen van verschillende achtergronden en culturen om te gaan.

 


De kandidaat is inzetbaar vanaf 6 januari 2025 tot en met 4 april 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare kennis van de Participatiewet.
  • Bereidheid tot het werken op locatie en een woon-werkafstand van maximaal 45 minuten enkele reis.
  • Ervaring met Suite
  • Kandidaat is in dienst van een detacheringsbureau of laat zich door een externe partij verlonen.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 6 januari 2025 tot en met 4 april 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • Aantoonbare en recente ervaring in een soortgelijke functie.
  • Een relevant HBO diploma, bijvoorbeeld SJD.

De Wensen

  • Ervaring in het beheren van een caseload.
  • Kandidaat heeft ervaring in het voeren van gesprekken met mensen met een diverse achtergrond.
  • Kandidaat heeft ruime ervaring in het doen van heronderzoeken.
  • Kandidaat heeft ervaring met DMS Corsa.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox