Gemeente Hardenberg

Informatiemanager

Gemeente Hardenberg

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Informatiemanager / businessanalist bij de lokale overheid
  • Op CV aantoonbare ervaring met wetgeving op het gebied van documentaire informatievoorziening, communicatie en dienstverlening
  • Kandidaat heeft op het CV een zelfgeschreven visie op informatievoorziening toegevoegd.

De Wensen

  • Ruime werkervaring met informatiemanagement en digitalisering bij de lokale overheid
  • Op CV aantoonbare ervaring met werken binnen de lokale overheid en het gebruik van de MS-Office suite
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Je hebt een heldere visie op informatiemanagement en brengt de nodige ervaring, kennis en kunde mee. Je kunt projectmatig werken en overziet het effect van dit project op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau. Beschikt over een helicopterview initieert projecten maar bent tegelijkertijd instaat op tactisch niveau inhoudelijk mee te kunnen denken met de operatie. Verder: Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent dienstverlenend en resultaatgericht. Je durft mensen aan te spreken vanuit een positieve grondhouding waarbij het organisatie/projectbelang voorop gaat. Je bezit een sterk analytisch vermogen en bent in staat om dit helder naar de collega’s, met verschillende werk en denkniveaus, te communiceren.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten