Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen
geen max tarief
Noord-Brabant
32 uur per week
29 mei 2024
29 mei 2025
Opdracht
De SWO staat aan de vooravond van de implementatie van GT Connect-2, een project gericht op het verbeteren van de telefonische bereikbaarheid en communicatiekanalen. De huidige situatie omvat verschillende functionaliteiten en processen binnen het Klant Contact Centrum (KCC), beheer en gebruikers, evenals het gebruik van diverse communicatiekanalen door burgers, bedrijven, relaties en overheden. Er is een noodzaak om deze situatie gedetailleerd in kaart te brengen en te analyseren.
De opdracht is om een grondige inventarisatie en analyse uit te voeren van de huidige telefonische bereikbaarheid en het gebruik van communicatiekanalen binnen de SWO. Op basis hiervan dienen scenario’s te worden ontwikkeld voor de gewenste situatie, inclusief de benodigde middelen en software. De opdracht moet ook inzicht geven in de implicaties van deze gewenste situatie op bereikbaarheid, agendabeheer, gebruik van smartphones en cultuuraspecten, evenals de risico’s en kosten.
Competenties
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: nee
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox