gemeente Utrecht

Implementatiemanager capaciteitsmanagement

gemeente Utrecht

De opdracht­omschrijving

als implementatie manager capaciteitsmanagement
Om de capaciteit goed in te kunnen zetten op de projecten en inzicht te krijgen van de toekomstige
capaciteitsvraag ga jij met ons implementatie team aan de slag. Jij bent hierbij de betrouwbare
sparringpartner voor onze afdeling. Je bent bekend met de uitdagingen van het implementeren van
centraal capaciteitsmanagement. Naast het implementeren is het efficiënt inrichten van het dagelijks
beheer net zo belangrijk.

Concreet houdt dit in dat jij:
- Jouw management kwaliteiten in zet voor een vlot en probleemloos implementatietraject.
- Een start maakt met het inrichten van ons capaciteitsmanagement.
- Onderscheid kan maken tussen de menskant en de systeemkant van deze implementatie.
- Adviseert over het beheer hiervan.
- Adviseert over kwaliteitscontroles.
- Adviseert over het structureel op orde houden van ons capaciteitsmanagement.
- Proactief bent in het signaleren van aandachtspunten.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring met implementatietrajecten op het gebied van capaciteitsmanagement binnen een complexe overheidsorganisatie of bij een aannemer in de fysieke projectenwereld.
  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie: 1. Naam organisatie: 2. Naam contactpersoon: 3. Afdeling en functie contactpersoon: 4. Telefoonnummer contactpersoon: Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.
  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.

De Wensen

  • Omschrijf een paar voorbeelden van implementaties van capaciteitsmanagement systemen die jij hebt gedaan. Wat was jouw bijdrage en wat was het resultaat?
  • Je hebt ervaring met PPM systemen
  • Is de aangeboden kandidaat in (tijdelijke) loondienst bij de aanbieder waardoor er sprake is van een detachering naar Gemeente Utrecht? Is de kandidaat ZZP en wordt deze rechtstreeks voorgesteld? Of is de kandidaat ZZP en wordt deze via een bureau (bemiddeling) voorgesteld? LET OP: Gemeente Utrecht gaat alleen een overeenkomst aan met de aanbieder. - ZZP Rechtstreeks - ZZP via bemiddeling - Detachering
  • Bij voorkeur een afgeronde opleiding in de civiele techniek, (technische) bedrijfskunde, planologie of bouwkunde.
  • Kennis en ervaring met FCC is een pré.
  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • Wat is het telefoonnummer/e-mailadres waarop we je kunnen bereiken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox