gemeente Midden-Drenthe

Ict servicedesk medewerker

gemeente Midden-Drenthe

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van ICT;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als ICT Servicedesk medewerker;
  • Aantoonbare kennis van Microsoft Office 365 (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbaar in het bezit van een rijbewijs B;
  • Uiterlijk per 18 maart 2024 beschikbaar en bereid 4 dagen per week op het kantoor in Beilen te werken.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT;
  • Aantoonbare kennis van netwerken, hardware en software;
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als ICT Servicedesk medewerker;
  • Aantoonbare werkervaring met het verlenen van eerstelijnsondersteuning.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten