Gemeente Hilversum

Ict projectmanager

Gemeente Hilversum

De opdracht­omschrijving

Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.

Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht

Gemeente Hilversum bereid zich voor op het vervangen van de applicatie (TimeBlockr) voor het maken van afspraken bij de frontoffice. Als projectleider ben je in het kader hiervan verantwoordelijk voor:

  • Het vormen van een projectteam bestaande uit collega’s van afdeling Inkoop, Burgerzaken, Sociaal domein en Informatiemanagement
  • Het opstellen van een Programma van Eisen en aanverwante stukken
  • Het begeleiden van de aanbestedingsprocedure waaronder de nota van inlichtingen en beoordelingsprocedure
  • Het in samenwerking met Inkoop verzorgen van definitieve gunning
  • Het implementeren van de nieuw geselecteerde oplossing

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • Projectmatig werken door goed te organiseren, plannen, termijnen in de gaten houden, aanspreken waar nodig;
  • Weet flexibiliteit en verbinding te paren aan resultaatgerichtheid;
  • Houdt de doelen waaraan het projectresultaat moet bijdragen, in het vizier;
  • Neemt verantwoordelijkheid; neemt het initiatief waar nodig; aarzelt niet om op te schalen indien nodig; legt verantwoording af.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Voor de opdracht is een flexibele inzet gewenst. Dit zal tijdens de inzet in overleg wijzigen tussen de 16 en 32 uur per week. Algemene werkafspraak binnen de gemeente is dat men maximaal 50% hybride werkt. Specifieke werkdagen zijn verder in afstemming te bepalen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
  • Aantoonbaar werkervaring met het begeleiden van ICT-aanbestedingen in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente;
  • Minimaal 3 implementatie projecten begeleid bij een gemeente met minimaal 90.000 inwoners in de afgelopen 5 jaar (benoem deze duidelijk in het cv);
  • Beschikbaar per 14 oktober 2024 en flexibel qua inzet van uren, verwacht inzet tussen de 16 en 32 uur.

De Wensen

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectmanager ICT;
  • Minimaal 5 aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente; 5 of meer aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente (40 pt) Minder dan 3 aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente (0 pt) Tussen de 3 en 5 aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente (20 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox