Gemeente Venray

HRM consulent

Gemeente Venray

De opdracht­omschrijving

 

HRM Consulent (16 uur per week, tijdelijk tot 1-9-2021)

 

Ben jij een proactieve en gedreven HRM Consulent die ons team HRM komt versterken? Je gaat werken in een organisatie en team dat volop in beweging is. Samen met het team HRM lever je een belangrijke bijdrage aan de professionalisering van HR. Wil je verbeteren, ontwikkelen en samenwerken aan vernieuwing? Dan is dit dé uitdagende HR opdracht voor jou!

 

De functie

Team HRM, waar jij deel van gaat uitmaken, is bezig met het digitaliseren van de HR processen en het professionaliseren van de dienstverlening aan onze klanten. Voor deze opdracht ligt de focus op het ondersteunen ten behoeve van uitdagende projecten en fungeer je als projectleider bij de actualisatie en het door ontwikkelen van het personeelshandboek.

 Daarnaast maak je deel uit van een professioneel team. Samen werken we aan de verdere professionalisering van de organisatie en de mensen die daarin werken.

De functie van HRM Consulent wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de HRM Consulent is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er.

ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau dat dan de offerte indient.

 

Kandidaatomschrijving

Je beschikt minimaal over een HBO-opleiding, bij voorkeur in de richting van People & Businessmanagement, HRM of een soortgelijke opleiding. Daarnaast heb je minimaal 3 jaar relevante werkervaring, ervaring met de Cao gemeenten en bij voorkeur ook kennis van het burgerlijk wetboek en arbeidsrecht. Ook beschik je over kennis van e-HRM. Kennis van Youforce en Beaufort is een pré. En ben je niet bekend met deze systemen, dan weet je je deze toch snel eigen te maken. Verder heb je ervaring met salarisadministratie.

Tot slot weet je als geen ander wat de toekomst ons te brengen heeft, omdat je helemaal op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen binnen ons vakgebied.

Interviewplanning

Gemeente Venray nodigt 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op 08 februari 2021. Wij verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Op CV aantoonbaar tenminste 3 jaar werkervaring opgedaan als HRM consulent bij een gemeente. Dit moet duidelijk blijken uit de functie, werkzaamheden, gewerkte periodes en werkgever(s)/ opdrachtgever(s) die op het CV vermeld staan.

De Wensen

  • Op CV aantoonbaar per direct beschikbaar voor tenminste 16 uur per week, gedurende de aankomende 6 maanden. Waarvan dinsdag of vrijdag een vaste werkdag zijn. Geef duidelijk de beschikbaarheid aan en welke dag als vaste werkdag mogelijk is.
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><p><span style="text-decoration: none solid #344555;">- Passend binnen de organisatie 5% - gestelde eisen in de opdracht 10% - gestelde wensen in kandidaatsomschrijving 10%</span></p>
  • Op CV aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding in de richting van People &amp; Businessmanagement, HRM of een soortgelijke opleiding.
  • Op CV aantoonbaar werkervaring met diverse HR applicaties; e-HRM. Youforce en/ of Beaufort .
  • Op CV aantoonbaar kennis van HR wet en regelgeving CAO gemeenten/CAR UWO.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox