Krimpen aan den IJssel

Hr ondersteuner duurzame inzetbaarheid & verzuim

Krimpen aan den IJssel

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht
Voor de tijdelijke vervanging wegens zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een ervaren HR Ondersteuner die een belangrijke bijdrage kan leveren aan het oppakken van acties op gebied van duurzame inzetbaarheid en het begeleiden van verzuim binnen onze zelforganiserende organisatie. De kandidaat zal nauw samenwerken met het HR-team en ondersteuning bieden bij diverse projecten en casemanagement.

Je zal met de volgende werkzaamheden aan de slag gaan:

  • Ondersteunen van HR-projecten op het gebied van vitaliteit en organisatieontwikkeling.
  • Uitvoeren van HR-administratieve taken (Gedeelde Inboxen), inclusief het verwerken van verzuimregistraties.
  • Ondersteuning bieden bij casemanagement en het opvolgen van procedures volgens de Wet verbetering poortwachter.
  • Voeren en onderhouden van contact met zieke medewerkers gedurende de eerste zes weken van hun verzuimtraject.
  • Adviseren en ondersteunen bij de toepassing van gemeentelijke arbeidsvoorwaarden.
  • Assisteren bij organisatieplanning en zorgen voor een effectieve uitvoering van HR-processen.
  • Samenwerken met verschillende teams en het HR-team om bij te dragen aan een soepel verloop van HR-activiteiten.
  • Onderhouden van relevante documentatie en verslaglegging van HR-activiteiten.

Competenties

  • Proactief en oplossingsgericht;
  • Sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden;
  • Accuraat en zorgvuldig;
  • Flexibel en stressbestendig.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Planning
De digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 9 december 2024, tussen 14:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 6 december 2024 een bericht hierover. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De Eisen

  • 2 referenties
  • Beschikbaarheid om fysiek op locatie te werken gedurende de opdracht;
  • Beschikbaar per 16 december 2024 voor 32 uur per week.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in HR-ondersteuning in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in casemanagement en de toepassing van de Wet verbetering poortwachter in de afgelopen 5 jaar;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het verwerken van algemene HR administratie;
  • Aantoonbare werkervaring met het verwerken van Administratie en het voeren van gesprekken op gebied van Verzuim en re-integratie;
  • Aantoonbare werkervaring met het ondersteunen van HR-projecten, met een focus op vitaliteit en duurzame inzetbaarheid (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen HR bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 6 jaar.;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox