Stedin Groep

HR Contact Medewerker a.i.

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

HR Contact Medewerker

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.
De energietransitie komt met uitdagingen. Als Stedin moeten we continu meebewegen met ontwikkelingen in de maatschappij, politiek en samenleving. Daar willen we de beste mensen voor binnenhalen én binnenhouden. HR helpt daarbij. De ambitie: een optimale experience bij kandidaten, in- en externe medewerkers en leidinggevenden. Bij vragen over HR producten, diensten, processen en systemen geeft het HR Contact Team helder advies. En hier zijn er veel van, dus is er genoeg te doen.
Hoe jouw dag als HR contact medewerker eruit ziet bij Stedin?
HR Contact medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevende. Je beantwoordt de meest uiteenlopende vragen en geeft advies over HR-producten, diensten, processen en systemen. Via telefoon en tickets. Als HR Contact medewerker ben je niet alleen operationeel werkzaam, zo ben je ook bezig met het continu verbeteren onze werkwijze, in samenwerking met HR collega’s.
Na een heerlijke kop koffie (of thee) die je in gebarentaal bij onze ‘gebarista’ (slechthorende barista) hebt besteld, start je jouw dag vol energie. Op dinsdag neem je deel aan het teamoverleg waarin lopende topics worden besproken en eventuele verbetervoorstellen worden gedaan. De rest van de ochtend beantwoord je telefoontjes en tickets van onze medewerkers. Lunchen doe je in het bedrijfsrestaurant op de 18e verdieping, zo geniet je van je eigen of verse lunch en van het uitzicht over heel Rotterdam. Of je loopt even de stad in voor een wandeling. Zo ben je weer scherp voor het beantwoorden van vragen van medewerkers in de middag. Op het eind van je werkdag sta je in een paar stappen op station Blaak, zo ben je lekker snel weer thuis.
Jouw sterke punten. Worden wij blij van.
Jij weet als geen ander wat er te koop is op het gebied van HR-producten, -diensten en -systemen. En als je iets niet weet, zoek je het op. Want je wilt niet een beetje, maar volledige informatie geven. Iemand echt op weg helpen zit in je DNA. Ook ben je proactief. Als je denkt dat iets beter kan, laat je dat enthousiast weten. Uiteraard ben je servicegericht en vind je het belangrijk dat collega’s dankzij jouw informatie kunnen bouwen aan een Stedin dat klaar is voor de toekomst. Wat jou verder onze nieuwe HR contact medewerker maakt?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau.
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je hebt minimaal 2-3 jaar werkervaring.
  • Opleidingsachtergrond bijvoorbeeld HRM of Bedrijfskunde.


Een goed team. Daar hoor je bij.
Meteen vanaf dag één maak je deel uit van het HR Service Team welke valt onder het HR Experience Center, wat volop in beweging is. Het hart daarvan is het HR Contact Team waar we op basis van een click-call-face model een 5-sterren experience willen leveren aan kandidaten, medewerkers en leidinggevende. Als team van 4 HR Contact medewerkers zetten jullie een stevige basis neer. Er heerst een goede dynamiek met collega’s die samen een vernieuwingsslag willen maken. Dat kent natuurlijk zijn uitdagingen, maar het vooruitzicht is nog veel mooier. Want dankzij ons werk, is Stedin straks nog beter klaar voor alle grote veranderingen die komen.

De Eisen

  • - Akkoord procedure en (broker) voorwaarden - Tariefindexatie is niet toegestaan - Na 1040 uur kan de kandidaat eventueel kosteloos worden overgenomen door Stedin - Indien er sprake is van een deta-vastconstructie dien je de salarisindicatie van de kandidaat te vermelden en eventuele secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan staat de reden van vertrek in het CV vermeld. Referentie wordt tevens intern ingewonnen, mocht de reden van vertrek onjuist in het CV vermeld staan, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbaar HBO werk- en denkniveau in de richting van HRM of Bedrijfskunde.
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring

De Wensen

  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het beantwoorden van 1e lijn vragen.
  • Via welke broker dient de opdracht te lopen in het geval van gunning?
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Proactief - Luistervaardig

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox