Avri

Hr-adviseur

Avri

De opdracht­omschrijving

Het P&O-team maakt deel uit van onze afdeling Bedrijfsvoering en bestaat uit een teamleider P&O, drie P&O-adviseurs, twee P&O medewerkers, een Arbo coördinator en twee juristen. Samen dragen ze zorg voor de ontwikkeling en implementatie van P&O-beleid, -regelingen en -instrumenten, en ondersteunen ze de directie, het managementteam en hun collega's bij complexe juridische en personeelsvraagstukken. Avri zoekt een veelzijdige HR-adviseur die excelleert in tactische en operationele HR-werkzaamheden. In deze rol fungeer je als de belangrijkste raadgever en sparringpartner voor de leidinggevende van de afdelingen waar jij verantwoordelijk voor bent met een scherp oog voor HR- en organisatievraagstukken. Dankzij jouw uitgebreide kennis van de werkvloer en jouw vakgebied, ben je in staat om kansen te herkennen, knelpunten te identificeren en acties en verbetertrajecten te initiëren. Daarnaast draag je samen met je collega's bij aan de voortdurende ontwikkeling en implementatie van het uitgebreide HR-beleid.

Je hebt een scherp oog voor de huidige HR-uitdagingen, maar houdt ook de toekomst in het vizier. Je bent in staat om zelfstandig taken op te pakken en speelt een leidende rol in projecten of neemt actief deel aan werkgroepen.


Verantwoordelijkheden

Belangrijkste verantwoordelijkheden:

Fungeren als de strategische en tactische partner voor het management inzake HR- en organisatievraagstukken.
Identificeren van kansen en knelpunten op de werkvloer en in het vakgebied, gevolgd door het initiëren van acties en verbetertrajecten.
Samenwerken met collega's aan de voortdurende ontwikkeling en implementatie van het brede HR-beleid.
Het vermogen om zowel op korte als lange termijn te denken en te handelen.
Zelfstandige uitvoering van taken en actieve deelname aan projecten en werkgroepen.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • HBO Bachelor opleiding
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 december 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 maal 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • HBO Bachelor in de richting van HRM of bedrijfskunde en eventueel aanvullende opleidingen/ cursussen in de richting van HRM of arbeidsrecht
  • >5 jaar werkervaring in een soortgelijke rol
  • Ervaring binnen de gemeente of GR. Ervaring met CAO SGO of CAO Gemeenten

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
18 september 2024 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox