Nederlandse Spoorwegen
max €80 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
11 april 2022
31 maart 2023
Inhuuropdracht
Functie/Opdracht: Hoofd Technische Dienst
Locatie: Amsterdam e.o.
Startdatum: 11 april 2022
Einddatum: 31 maart 2023
Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36. 32 is bespreekbaar
Uiterlijk aanbieden voor: 24 maart 12:00
Selectiegesprekken zijn op: Vrijdag 1 april
Zo werkt het:
Daarom wil je als Hoofd Technische Dienst bij NS werken
Dit ga je doen als Hoofd Technische Dienst
Als hoofd technische dienst stuur je 9 monteurs aan. Die werken overdag, maar zijn daarbuiten in een storingsdienst oproepbaar voor calamiteiten en / of storingen in de regio. Het doel van de storingsdienst is te zorgen dat onderhoud- en servicebedrijven zonder technische problemen kunnen doorwerken en dat de locaties in staat zijn om 24/7 veilige, technisch uitmuntende en schone treinen op tijd aan te leveren voor opname in de reizigersdienstregeling. Als hoofd technische dienst val je hiërarchisch onder de productiemanager van het onderhoudsbedrijf Watergraafsmeer.
Momenteel vindt er een transitie plaats door het samenvoegen van 4 regionale technische diensten naar één landelijke technische dienst. Als hoofd technische dienst werk je nauw samen met de afdelingen Assetmanagement Bedrijfsmiddelen en Concernhuisvesting, opererend vanuit Utrecht en de productielocaties. Daarnaast komen er vragen vanuit de productie over bijvoorbeeld defecten, nieuwe outillage, of gewenste aanpassingen. Als hoofd technische dienst ben je hierin verbinder tussen de productie en de technische dienst. Jij zorgt er met je team voor dat het werk aan de outillage goed wordt voorbereid en gepland en in overleg met productie wordt uitgevoerd. Het merendeel van het werk van je team betreft het onderhouden van de outillage. Vanuit Assetmanagement Bedrijfsmiddelen zijn hiervoor onderhoudsplannen opgesteld. Landelijk zijn er ruim 30 onderhouds- en servicelocaties en meer dan 5000 unieke bedrijfsmiddelen. Van bordessen waarop de treinmonteurs werken en een kuilwielenbank die profielen op de treinwielen draait tot hoogwerkers, heftrucks, batterijwagesn en handmachines. De afdeling Concernhuisvesting is verantwoordelijk voor de gebouwen, gebouw gebonden installaties en terreinen van NS. Het onderhoud op dit vlak is uitbesteed aan een externe partij.
Hier gebeurt het:
In deze functie werk je voor Onderhoudsbedrijf (OB) Watergraafsmeer en Servicebedrijf (SB) Randstad Noord, wat onderdeel uitmaakt van de afdeling Onderhoud & Service binnen NS Operatie. Ons doel is dat we treinen opleveren waar we trots op zijn. Een trein die altijd veilig is en op tijd in de dienstregeling rijdt. De trein is brandschoon en technisch in uitmuntende staat; voor minder doen we het niet. Onze reizigers verwachten en verdienen dit. Binnen het onderhoudsbedrijf Watergraafsmeer wordt het hogesnelheidsmaterieel onderhouden, en werk je dus in het dynamisch en politiek onder de aandacht staande werkveld van de HSL. Je hebt een vaste basis op de locatie Onderhoudsbedrijf Watergraafsmeer (Amsterdam Oost). Je onderhoudsgebied beslaat echter de gehele regio Randstad Noord en de werkplaats Zaanstraat (Amsterdam West).
Dit zijn de functie-eisen
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox