Gemeente Midden-Groningen

Helpdesk medewerker automatisering

Gemeente Midden-Groningen

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring U heeft uitstekende communicatieve eigenschappen en ruime ervaring met Topdesk, Intune en Azur, aantoonbaar met cv. Referentie vereist
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding U heeft een MBO opleiding systeembeheerder/netwerkbeheerder (niveau 4) en een afgeronde HBO opleiding communicatie.

De Wensen

  • Beschikbaarheid Je bent vanaf 1 oktober 40 uur in de week beschikbaar en kunt meteen starten.
  • Werkervaring U heeft recente werkervaring bij de gemeente Midden-Groningen als helpdeskmedewerker
  • Kennis en ervaring U heeft de afgelopen jaren ervaring opgedaan met Topdesk, laptops (Windows en Apple), mobiele telefonie (Android en Apple) en met Intune en Azure
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het verificatie gesprek worden de functie eisen getoetst.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten