Provincie Overijssel
max €90 per uur
Overijssel
36 uur per week
09 maart 2020
08 maart 2021
Opdracht omschrijving
De Functioneel beheerder kantoor- en werkplekautomatisering is namens de gebruikersorganisatie verantwoordelijk voor het in stand houden van de informatievoorziening van de organisatie.
Je bewaakt de continuïteit en stabiliteit van de kantoor- en werkplekautomatisering, verzorgt de gebruikerondersteuning en bent het eerste aanspreekpunt voor de gebruiker en leverancier mbt de informatievoorziening.
Het beheer betreft:
Kantoor- en werkplekautomatisering applicatie Office (Word/Excel/Outlook/Powerpoint), Werkplek: clients, beeldschermen, muizen, etc., printers en Telefonie
Verantwoordelijkheden / Resultaten
zie opdrachtomschrijving
Aanvulling en/of bijzonderheden:
We verwachten dat de FB-er zich snel in kan werken en zelfstandig werkt, omdat de huidige FB-ers taken te verrichten hebben in een project
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox