Gemeente Oisterwijk

Functioneelbeheerder Suite Sociaal Domein

Gemeente Oisterwijk

De opdracht­omschrijving

Uitvraag
Voor een periode van ongeveer acht maanden zoeken we een functioneel beheerder voor het team Functioneel Beheer Sociaal Domein. 

De opdracht richt zich in de eerste plaats op de reguliere functioneel beheertaken, maar daarnaast is de opdracht vooral gericht op de begeleiding en het inwerken van nieuwe collega’s in de functioneel beheerrol. Deze nieuwe collega’s werven we nu en beschikken -naar verwachting- over een beperkte kennis en ervaring met het sociaal domein, het werken in een gemeentelijke organisatie en het werken met de applicatie Suite4SociaalDomein van Centric.

Om in aanmerking te komen voor deze opdracht is kennis en ervaring met het werken met de applicatie Suite4Sociaal Domein en SQL een voorwaarde. Daarnaast dien je aantoonbaar ervaring en affiniteit te hebben met het inwerken van nieuwe collega’s.

Kennis overdragen binnen een klimaat van continu leren en ontwikkelen is voor jou vanzelfsprekend. Een brede ondersteuning op het beheer en de professionele doorontwikkeling van functioneel beheer op de Suites is noodzakelijk. Hierin neem je initiatief en samen met je collega’s binnen het beheerteam en de lijnorganisatie werk je aan continue verbetering. Dat je daarbij samenwerkt in een GHO-team met collega’s uit Goirle, Hilvarenbeek en Oisterwijk is voor jou vanzelfsprekend.
 
Context
Het relatief jonge team bestaat uit functioneel beheerders die in GHO-verband (gemeenten Goirle, Hilvarenbeek en Oisterwijk) samenwerken. Voor deze opdracht is de standplaats Oisterwijk en zal ook het accent liggen op de inzet binnen gemeente Oisterwijk. In de uitvoering van het werk, wordt gewerkt met de applicaties van Centric.

De opdracht
De opdracht richt zich op de volgende onderdelen:

  • Reguliere beheertaken op de Centric applicaties, SQL-rapportages en bijdragen aan implementatie nieuwe applicatie Mens Centraal
  • Begeleiding en training van collega’s in het volledig en zelfstandig werken met de Suites voor het Sociaal Domein; WMO, Participatie en Jeugd
  • In de rol van senior en i.s.m. de vakafdeling verbetervoorstellen maken en deze proces- en projectmatig uitvoeren

De Eisen

  • Kandidaat heeft kennis en ervaring met het werken met de applicatie Suite4Sociaal Domein en SQL een voorwaarde. Dit moet blijken uit CV.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft ervaring met begeleiding en het inwerken van nieuwe collega’s in de functioneel beheerrol. Dit moet blijken uit CV

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox