gemeente Almere

Functioneel beheerders burgerzaken

gemeente Almere

De opdracht­omschrijving

Voor de gemeente Almere zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder Burgerzaken (16 uur per week).
Wil jij jouw ervaring inzetten om een essentiële bijdrage te leveren aan de digitale dienstverlening van een dynamische stad? Dan is deze rol bij de afdeling ICTAR écht iets voor jou!
________________________________________
Opdrachtomschrijving
In de rol van Functioneel Beheerder Burgerzaken kom je te werken op de afdeling ICTAR. ICTAR is het hart van de organisatie, waar ongeveer 120 collega’s dagelijks meer dan 2700 medewerkers ondersteunen om de best mogelijke (digitale) dienstverlening te leveren aan de stad Almere en haar inwoners. Als Functioneel Beheerder lever jij hier een cruciale bijdrage aan.
Wat ga je doen?
Je wordt ingezet voor alle applicaties binnen de publieke dienstverlening van Burgerzaken. Daarbij:
•    Draag je actief bij aan het afhandelen van incidenten en wijzigingen.
•    Zorg je voor borging en hoge beschikbaarheid van softwarecomponenten.
•    Stel je beheerdocumentatie op, richt je monitoring correct in en draag je kennis over.
•    Realiseer je wijzigingen/vernieuwingen met collega’s van Technisch Beheer of leveranciers.
•    Bewaak je voortgang van wijzigingen en escaleer je waar nodig bij proces- of contractmanagers.
•    Neem je deel aan projecten, geef je advies over functionele (on)mogelijkheden binnen processen.
•    Voer je gestructureerde testen uit, analyseer je verstoringen en los je deze op.
________________________________________
Wie ben jij?
•    Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als Functioneel Beheerder Burgerzaken binnen een gemeentelijke organisatie vergelijkbaar met Almere (moet aantoonbaar zijn in je cv).
•    Je hebt ervaring met relevante ICT-processen én kennis van primaire/ondersteunende processen.
•    Je bent leergierig, nieuwsgierig en omgevingsbewust.
•    Je voelt je thuis in een dynamische en veranderende omgeving.
•    Je bent omgevingssensitief en weet je te bewegen in het speelveld tussen politiek, techniek en maatschappelijk belang.
•    Je hebt een positieve instelling en kijkt vooruit.
•    Je motiveert je omgeving om samen te groeien.
•    Je zorgt ervoor dat de juiste data veilig en tijdig beschikbaar is via degelijk functioneel beheer.
Verder heb je:
•    Kennis van applicaties voor het burgerzakenproces — kennis van Centric is vereist.
•    Ervaring met ITIL/BISL.
•    Ervaring met werken in een Agile Scrum omgeving.
________________________________________
Wil jij bijdragen aan een veilige en betrouwbare digitale dienstverlening voor de inwoners van Almere? Laat van je horen en solliciteer direct op deze mooie rol binnen een betrokken en toekomstgerichte organisatie!

De Eisen

  • Je hebt ervaring met relevante ICT-processen én kennis van primaire/ondersteunende processen.
  • Kennis van applicaties voor het burgerzakenproces — kennis van Centric is vereist.
  • Ervaring met ITIL/BISL.
  • Ervaring met werken in een Agile Scrum omgeving.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als Functioneel Beheerder Burgerzaken binnen een gemeentelijke organisatie vergelijkbaar met Almere (moet aantoonbaar zijn in je cv).

De Wensen

  • Je bent leergierig, nieuwsgierig en omgevingsbewust.
  • Je hebt een positieve instelling en kijkt vooruit.
  • Je voelt je thuis in een dynamische en veranderende omgeving.
  • Je bent omgevingssensitief en weet je te bewegen in het speelveld tussen politiek, techniek en maatschappelijk belang.
  • Je motiveert je omgeving om samen te groeien.
  • Je zorgt ervoor dat de juiste data veilig en tijdig beschikbaar is via degelijk functioneel beheer.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox