Provincie Noord-Brabant

Functioneel beheerder MyCorsaNxt, Xential en Ibabs

Provincie Noord-Brabant

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring Systemen Kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met zaaksystemen, document management systemen, sjabloongeneratoren en vergadertools. Dit blijkt uit het CV.
  • Opleidingsachtergrond Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van ICT en bezit BISL en ITIL certificaten. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring functioneel beheerder Kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder. Dit bij voorkeur bij een overheidsorganisatie van minimaal 500fte. Dit blijkt uit het CV.
  • Overige eisen Beschikbaarheid op vrijdagen. Dit blijkt uit het CV.

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld: 1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten. 2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten. 3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar maximaal 10 punten. Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe. We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.
  • Werkervaring systemen Kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met zaaksystemen, document management systemen, sjabloongeneratoren en vergadertools. Dit blijkt uit het CV.
  • Opleidingsachtergrond Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van ICT en bezit BISL en ITIL certificaten. Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring als funtioneel beheerder Kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder. Dit bij voorkeur bij een overheidsorganisatie van minimaal 500fte. Dit blijkt uit het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten