gemeente Katwijk

Functioneel beheerder burgerdienstverlening

gemeente Katwijk

De opdracht­omschrijving

Als Functioneel Beheerder Burgerdienstverlening ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, inrichten en beheren van cruciale applicaties binnen de Dienstverlening, waaronder Key2Burgerzaken, JCC betalen, Parkeervergunningensysteem en het klantgeleidingssysteem Qmatic. Je zorgt voor een naadloze integratie en optimale werking van deze systemen om de dienstverlening binnen de gemeente te verbeteren. Je werkt nauw samen met gebruikers en leveranciers om te zorgen dat de applicaties voldoen aan de behoeften van de organisatie. 

Verantwoordelijkheden

  • Ontwikkelen en aanpassen van applicaties op basis van gebruikerswensen.
  • Adviseren over en implementeren van de juiste inrichting en functionaliteit van de systemen.
  • Fungeren als schakel tussen gebruikers en leveranciers voor het oplossen van problemen en implementeren van updates.
  • Ontwerpen en onderhouden van systeemkoppelingen en zorgen voor adequate beveiliging en autorisatie.
  • Begeleiden van de technische updates en zorgen voor up-to-date documentatie en gebruikersinstructies. 

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
  • De detacherende partij dient in het bezit te zijn van een geldige registratie volgens de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (Waadi).
  • Minimaal een succesvol afgeronde MBO-4 opleiding in een van de volgende richtingen: ICT-Beheerder, Netwerk- en Mediabeheerder, of Applicatie- en Mediaontwikkelaar.
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als applicatiebeheerder binnen een overheidsinstelling.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf medio maart 2025 tot en met medio september voor 16 a 20 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over een HBO-bachelor in Informatica, Bedrijfskundige Informatica, Technische Informatica, Informatiemanagement, of Business IT & Management
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 4 jaar als functioneel beheerder met minimaal twee van de volgende applicaties: Key2Burgerzaken, JCC betalen, Parkeervergunningensysteem, of het klantgeleidingssysteem Qmatic. Deze ervaring moet inclusief maar niet beperkt zijn tot dagelijks beheer, gebruikersondersteuning, en het uitvoeren van updates
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring in het beheren en integreren van DigiD binnen overheidsapplicaties, inclusief kennis van relevante beveiligingsprotocollen en privacywetgeving.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar met het functioneel beheer van complexe applicaties. Met 'complex' bedoelen we applicaties die integratie vereisen met meerdere systemen, onder strenge beveiligingseisen functioneren, en essentieel zijn voor de operationele continuïteit van een organisatie. Hoge beveiligingseisen omvatten, maar zijn niet beperkt tot, naleving van normen zoals ISO 27001, NEN 7510, ISO/IEC 27017, ISO/IEC 27018, GDPR, PCI DSS, of HIPAA.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox