
Het Kadaster
max €100 per uur
Gelderland
36 uur per week
02 februari 2026
31 juli 2026
Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Opdracht
Het Kadaster implementeert dit jaar AFAS als nieuw ERP systeem met als doel de processen voor HRM, Financiën, Inkoop en Projecten te standaardiseren en te optimaliseren. Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de implementatie met als doel om per 1 januari 2026 live te gaan. Om de implementatie in goede banen te leiden, is er een functioneel beheer team (incl. testcoördinator) opgezet bestaande uit zowel interne als externe medewerkers. Om ná de live gang extra ondersteuning aan gebruikers en functioneel beheerders te kunnen bieden, zijn we op zoek naar aanvulling voor dit team specifiek op het domein van hrm en payroll.
We zoeken iemand die op de rijdende trein van de implementatie en live-gang kan springen (met bijbehorende hectiek), het geheel kan overzien en activiteiten kan coördineren en afstemmen met andere teams. En die tegelijkertijd ook praktisch taken uitvoert zoals bijv. het beantwoorden van gebruikersvragen, het oplossen van incidenten, het doorvoeren van optimalisaties in de inrichting, enz.
Taken en verantwoordelijkheden
Jij bent samen met het functioneel beheer team verantwoordelijk voor een soepele in gebruik name, doorontwikkeling en beheer van het nieuwe AFAS HRM systeem. Belangrijkste taken hierin zijn:
Afhankelijk van de ontwikkelingen van het project, kan de opdracht voor een periode van 1 x 6 maanden worden verlengd voor 18 á 36 uur per week. De verwachting is dat dit de eerste drie maanden 32 á 36 uur zal zijn en vanaf 1 mei teruggebracht kan worden naar 18 uur per week.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
Datum verificatiegesprekken
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 23 januari 2026. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.
De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 20 januari 2026 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox