Doelstelling
Het doel van deze Offerteaanvraag is het afsluiten van een Overeenkomst met één (1) dienstverlener
ten behoeve van de inhuur van een Functioneel beheerder.
Beschrijving Aanbestedende Dienst
Gemeente Delft (en de aan haar gelieerde onderdelen, zoals o.a. OBS, Werkse en Museum
Prinsenhof) treedt op als Aanbestedende Dienst in deze aanbestedingsprocedure.
Voor informatie over Gemeente Delft kunt u terecht op de website van Gemeente Delft, te weten
www.delft.nl.
Omschrijving werkzaamheden
Als functioneel beheerder werk je op het snijvlak van IT en de praktijk. Je vertaalt gebruikerswensen
naar systemoplossingen en zorgt ervoor dat het beheer en de doorontwikkeling van applicaties en
processen soepel verloopt. Daarbij ben jij het eerste aanspreekpunt voor gebruikers, proces- en
applicatie eigenaren en andere stakeholders. Je wordt ingezet in projecten. In projecten worden nieuwe
functionaliteit geïmplementeerd. Deze moet getest worden in de applicatie en in het proces. De nieuwe
functionaliteit moet uitgelegd worden aan eindgebruikers.
Taken: functioneel advies geven over het gebruik van applicaties, applicatie configuratie, testen, training
geven, beheer documentatie opstellen.
- Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 36 uur per week vanaf 24 februari 2025;
- Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan