Gemeente Zeist

Functioneel applicatiebeheerder omgeving/ruimte

Gemeente Zeist

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 65.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Opdracht
Digitalisering en de omgevingswet, en dan vooral het bij elkaar brengen daarvan, zijn echt jouw ding! Vanuit je betrokkenheid bij de omgevingswet kan jij een vertaling maken van de ontwikkelingen die dit met zich mee brengt en weet jij weet dit te vertalen naar de processen en digitale oplossingen. Jij snapt wat de klant (intern en extern) nodig heeft en welke toegevoegde waarde innovatie in processen, informatie en techniek daarin kan leveren.

Je kent de nieuwste ontwikkelingen, bent innovatief en kijkt continu, samen met het kwaliteitsteam, hoe processen beter kunnen. Mede op basis van behoeften van gebruikers kom je met verbetervoorstellen voor verdere ontwikkeling van de informatievoorziening en procesondersteuning. Als deelprojectleider binnen het programma DSO ben jij ook verantwoordelijk voor de realisatie van een aantal deelprojecten.  

Kortom jij neemt initiatief, verantwoordelijkheid en vertrekt vanuit datgene wat nodig is om de Omgevingswet tot een succes te maken.

Taken:

  • Vertalen inrichtingswensen naar implementatie;
  • Trainingen geven gebruikers;
  • Genereren en duiden management informatie;
  • Deelprojectleiding implementatie toezicht en handhavingsprocessen;
  • Deelprojectleiding implementatie Toepasbare regels;
  • Deelprojectleider technische implementatie DSO;
  • Vertalen inrichtingsverzoek naar systemen;
  • Initiatieven ontwikkelen ter verbetering van proces en systemen.

 

Competenties

  • Initiatiefrijk;
  • Verbinden;
  • Flexibel.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Aantoonbare werkervaring als (deel) projectleider
  • Aantoonbare werkervaring als functioneel applicatiebeheerder

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in gemeentelijke organisatie (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van DSO (10 pt)
  • Aantoonbare juridische kennis met betrekking tot toepasbare regels voor het Omgevingsloket (20 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel applicatiebeheer (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring binnen het ruimtelijk domein (30 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox