Werkorganisatie Druten Wijchen

Functioneel applicatiebeheerder datadistributie

Werkorganisatie Druten Wijchen

De opdracht­omschrijving

 

De gemeenten Druten en Wijchen bundelen sinds 1 januari 2018 hun krachten in de Werkorganisatie Druten Wijchen. We bouwen aan een organisatie die het wonen, werken en ondernemen voor de inwoners, ondernemers en (maatschappelijke) instellingen in de gemeenten Druten en Wijchen zo prettig mogelijk maakt. Onze organisatie bestaat uit vijf domeinen met zelforganiserende teams. Binnen de WDW werken wij aan (verdere) harmonisatie van beleid, processen en systemen om onze dienstverlening en bedrijfsvoering te kunnen verbeteren.

Het team Informatiemanagement valt onder het domein Bedrijfsvoering en bestaat uit 15 collega's. Het team informatiemanagement draagt zorg voor de juiste inrichting van systemen en gegevens, zodat resultaat- en procesgericht werken, optimale dienstverlening, besluitvorming en goede samenwerking plaatsvindt.

Van 1 april 2021 tot 1 januari 2022 hebben wij een tijdelijke opdracht. De gemeenten Druten en Wijchen hebben nu nog eigen datadistributiesystemen. Onlangs is een project opgestart om via een Europese aanbesteding tot één datadistributiesysteem voor de WDW te komen.

Totdat de datadistributiesystemen geharmoniseerd zijn en er meer duidelijkheid ontstaat over welk systeem de WDW gaat krijgen en hoe de WDW het beheer daarvoor structureel ingeregeld gaat worden, is inhuur nodig op de functie van functioneel applicatiebeheer.


Verantwoordelijkheden

Als applicatiebeheerder verricht je onder meer onderstaande werkzaamheden. Je zet daarbij in op een goede samenwerking en inhoudelijke afstemming met collega’s binnen de Werkorganisatie en met ketenpartners.

Wij zoeken een kandidaat die bekend is met het programma Civision Makelaarsuite van PinkRoccade en ervaring heeft met applicatiebeheer hiervan en alle, daarbij behorende werkzaamheden voor de afdeling Informatiemanagement.

 

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de MakelaarSuite (MKS).

  • Je hebt inzicht in en houdt toezicht op het bestaande berichtenverkeer (digikoppelingen en ander berichtenverkeer).

  • Je ziet toe op een uitstekende kwaliteit van de gemeentelijke data (gegevens) van gemeente Druten.

  • Je gebruikt hiervoor de ondersteunende programma's en beschikbare overzichten zoals o.a. MKS Toolkit.

  • Je bewaakt en beheert de gegevensstromen en koppelingen met aangesloten informatiesystemen en landelijke systemen/voorzieningen.

We verwachten verder dat je meebeweegt met de ontwikkelingen binnen het team en in onze organisatie. Dat betekent onder meer dat je binnen de duur van deze opdracht werkzaamheden oppakt die in het verlengde liggen van bovengenoemde werkzaamheden of (project)werkzaamheden die het team informatiemanagement betreffen. Denk aan het adviseren bij - en helpen implementeren van - koppelingen met de Makelaarsuite als onderdeel van lopende projecten.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring als functioneel applicatiebeheerder. Een toelichting is vereist.
  • De kandidaat heeft ervaring met het beheer van het programma Civision Makelaarsuite en gegevensuitwisselingen met verschillende voorzieningen en applicaties. Een toelichting is vereist.
  • De kandidaat heeft minimaal een relevante Mbo-opleiding. Dit kan de kandidaat aantonen door diploma’s en/of door het benoemen en uitleggen van de functies die je hebt uitgevoerd.
  • De kandidaat voegt een CV en een korte motivatiebrief toe. Het CV is in het Nederlands opgesteld en in PDF-formaat. In het CV moeten naast de persoonlijke (contact)gegevens zijn opgenomen: functienaam, organisatie, start- en einddatum van jouw opgebouwde carrière en van de werkzaamheden. In de motivatie willen we graag lezen waarom de kandidaat geschikt is voor deze tijdelijke klus.
  • De kandidaat is inzetbaar van 1 april 2021 tot 1 januari 2022 voor gemiddeld 10 uur per week. De opdrachtgever heeft een eenzijdige optionele verlengingsmogelijkheid van 2 (twee) maal 3 (drie) maanden. Het contract kan dus verlengd worden tot uiterlijk 1 juli 2022. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • Beschrijf in de toelichting beknopt waarom je deze opdracht graag wilt doen en welke aspecten deze opdracht aantrekkelijk voor je maken.
  • De kandidaat heeft ervaring met het beheer van het programma Civision Makelaarsuite en gegevensuitwisselingen met verschillende voorzieningen en applicaties. Je kunt dit aantonen met een kernachtige omschrijving. Een toelichting is vereist.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox