Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe
max €80 per uur
Gelderland
18 uur per week
01 oktober 2024
01 oktober 2025
Jouw passie is gegevensbescherming en informatieveiligheid. Jij voelt dan ook een grote verantwoordelijkheid voor het toezicht op de privacywetgeving. En dit niet voor 1 maar voor 4 organisaties! Combineer jij dit met een groot analytisch vermogen en uitstekende adviesvaardigheden? Dan ben jij onze nieuwe collega!
Functionaris Gegevensbescherming (FG)
18 uur | standplaats Culemborg
Met jouw passie en gedrevenheid weet jij gegevensbescherming en informatieveiligheid goed op de agenda’s te krijgen en houden van de verschillende directies. Je verzamelt informatie over gegevensverwerkingen, analyseert deze verwerkingen en beoordeelt of ze aan de wet voldoen. Je informeert en adviseert gevraagd en ongevraagd, grijpt in waar nodig en doet proactief aanbevelingen aan de besturen, directies en medewerkers over de verplichtingen en naleving van de AVG.
Als Functionaris Gegevensbescherming (FG) heb je een onafhankelijke positie. Je krijgt de vrijheid en het vertrouwen om jouw rol een goede invulling te geven binnen de organisatie. Met jouw resultaatgerichtheid weet jij vooruitgang te boeken op het gebied van privacy.
Daarbij werk je nauw samen met Chief Information Security Officer (CISO), ISO en de Privacy Officers van de 4 organisaties .
Tot je takenpakket behoort o.a. ook:
Hier kom je terecht
Als FG kom je terecht in het team Staf. Dit team bevat 5 medewerkers verdeeld over de volgende disciplines FG, CISO, Concerncontrol en Directie- en managementondersteuning. Jouw collega’s zijn stuk voor stuk gedreven en hardwerkende professionals die samen staan voor een ontwikkelopgave op de gebieden continue verbetering van de dienstverlening, permanente aandacht voor een gezonde personele ontwikkeling en vergroten van de positie als (digitale) kennispartner op het vlak van de bedrijfsvoering. Onze 4 kernwaarden zijn betrokkenheid, kwaliteitsbewustzijn, klantgericht en samenwerkingsgericht. We voelen ons samen verantwoordelijk voor de ontwikkeling die nodig is, de reis die we hier samen met onze partners voor af moeten leggen en het resultaat dat we behalen.
Wat jij meebrengt
Onze organisatie
Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe (BWB) is een samenwerkingsverband vanuit de gemeenten Culemborg, Tiel en West Betuwe met een ambitieuze veranderopgave. BWB is een organisatie in ontwikkeling.
We dragen vanuit Informatietechnologie en Applicaties, Informatievoorziening, Facilitair Inkoop en Arbo, Financieel en Personeel beheer, Verbijzonderde Interne Controle, Advies, Staf en Directie bij aan de ondersteuning bij de realisatie van de maatschappelijke opgaven van onze gemeenten. Als BWB stellen wij onze deelnemende gemeenten in staat succesvol te zijn door het leveren van kwalitatief hoogstaande bedrijfsvoeringsdiensten. We zijn voor onze deelnemers de onbetwiste partner op het gebied van bedrijfsvoering. Een robuuste bedrijfsvoeringsorganisatie die producten en diensten levert die op het vlak van kosten, kwaliteit, kwetsbaarheid en kansen voor de deelnemers rendement oplevert.
Samen delen we kennis en creëren we draagvlak voor nieuwe werkwijzen, met ruimte voor innovatie en productontwikkeling. Dit doen we momenteel met ongeveer 160 medewerkers.
BWB heeft een verzorgingsgebied van drie gemeenten met gezamenlijk 120.000 inwoners en is gevestigd in het stadskantoor van de gemeente Culemborg.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox