gemeente Nijkerk

frontoffice medewerker fysieke leefomgeving

gemeente Nijkerk

De opdrachtomschrijving

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring uit de afgelopen 3 jaar als frontoffice medewerker bij een gemeente. (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring op het terrein van de fysieke leefomgeving zoals milieu, water, natuur, veiligheid en gezondheid; (20 pt)
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met bestemmingsplannen en omgevingsvergunningen; (20 pt)
  • Een afgeronde opleiding in juridisch - administratieve richting; (20 pt)
  • Beschikbaar per direct of uiterlijk 1 december 2021; (20 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten